Når der springer en sikring...

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Når der springer en sikring...

Indlægaf Hejren » 30. dec 2006, 01:29

Ja, jeg BURDE jo ikke undre mig, for sådan ER katte jo. :wink: Men er der mon en dybere mening bag, når der pludselig springer en sikring for ens simmerkat, og den flintrer rundt som en skoldet [beeep] - æh... flue? Og ser "stjerner" for øjnene?

Jeg HAR spurgt min egen kat. Han åbnede det ene øje på klem, gabte, smaskede, gik en gang rundt om sig selv og lagde sig på den anden side. :?
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Re: Når der springer en sikring...

Indlægaf wholle » 30. dec 2006, 01:50

Hejren skrev:Ja, jeg BURDE jo ikke undre mig, for sådan ER katte jo. :wink: Men er der mon en dybere mening bag, når der pludselig springer en sikring for ens simmerkat, og den flintrer rundt som en skoldet [beeep] - æh... flue? Og ser "stjerner" for øjnene?

Prøv at vælg katten for så kan du ved at holde musen over aktiviteten se at den leger: Fang halen! :lol:

Jeg HAR spurgt min egen kat. Han åbnede det ene øje på klem, gabte, smaskede, gik en gang rundt om sig selv og lagde sig på den anden side. :?

Din kat har åbenbart ikke brug for såmeget motion som en simmer kat :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Annbirtha » 30. dec 2006, 10:19

Jeg har også undret mig over de der stjerner, og de er der faktisk også når katten bare ligger og sover,...ja jeg gad også godt vide hvad det betyder.
Der hvor jeg har set det var på en offentlig grund hvor en kat lå og sov :Tænker:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Lch » 30. dec 2006, 12:08

De stjerner kommer når de har leget med den der katteurts-mus - Så ser de stjerner og opfører sig underlig ;)
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Hejren » 30. dec 2006, 15:48

Lch skrev:De stjerner kommer når de har leget med den der katteurts-mus - Så ser de stjerner og opfører sig underlig ;)

Det er faktisk rigtigt! :shock: Bare jeg nu ikke bliver sat fast for at give min kat en hash-mus!!!
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Tilbage til The Sims 2: Pets