Ny Computer

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Ny Computer

Indlægaf simsekisser » 7. feb 2009, 23:35

Hej til Alle
Jeg håber der er en eller anden som kan hjælpe mig, jeg har fået ny Comp. (med Vista) det er nu ikke det der er problemet, jeg har selvfølgelig inst. Sims, jeg har alle uddv. jeg har opdateret det hele og gjort alt hvad jeg mener jeg skulle, spillet kører fint, men jeg kan ikke skifte Vinduer og Døre i mine Huse?, det er ligesom om at møblerne når jeg skal stille en stol F.eks så "flyder" den bare hen over gulvet, jeg kan godt stille den, men det er på en underlig måde, er der nogen der ved eller har et godt råd, om hvorfor? det med Dørene og vinduerne irritere mig rigtig meget.
Jeg håber der er en der kan hjælpe Tak
Knus simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Ny Computer

Indlægaf Frillen » 8. feb 2009, 13:03

Jeg ved ikke hvad der kan forårsage det, men det lyder som at det enten kan være en grafikfejl eller en fejl i spillet, noget er måske gået galt under installationen!
Hvis der er tale om grafikfejl, så skal driveren til grafikkortet måske opdateres, og er der tale om en fejl under installationen, ja så skal du måske gå den hårde vej og prøve at ominstallere spillet!

Inden du gør alt dette, så tjek spillet uden brugerlavet indhold, hacks osv. Det kunne jo også være noget du har downloadet som skaber ballade i spillet :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf simsekisser » 9. feb 2009, 20:21

Hej Frillen!
Jeg ominst. hele baduljen, og så kunne jeg godt skifte Døre og Vinduer, men når jeg så gjorde det "blev alle vægge og møbler væk", men kom så "vupti" op igen, så skete der desværre det at "køleren" til grafik kortet begyndte at larme, så ringede jeg til Supporteren" som anb. mig at køre ned og få en ny Comp., så det har jeg så gjort i dag (afst. alt hvad jeg havde fået lagt ind (og det var meget) og nu har jeg så inst. hele skidtet igen, så nu er jeg meget spændt på om det er i orden.
Tusinde Tak for dit svar :wink:
simsekisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Frillen » 10. feb 2009, 13:17

Uf ja det lød sq da ikke godt, men så er det da godt at du har sådan en venlig og konsekvent support, også selvom det betyder ominstallation af hele gøjemøjet :D
Jeg håber virkeligt og krydser fingre for at du får tingene til at køre normalt igen :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til Teknisk Hjælp