Fryser når jeg vil slette mur

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Fryser når jeg vil slette mur

Indlægaf Quady » 8. jul 2008, 17:58

Har prøvet at bladre nogle af emnerne igennem herinde men kunne ikke finde noget der hjalp så nu spør' jeg selv.

Mit Sims 2 fryser hver gang jeg vil slette en mur i huset. Det mest underlige er at den først begyndte på det igår og har virket fint i lang tid inden da. Det der sker er at jeg når lige at trykke på Ctrl og på musen for at vælge hvorfra jeg vil slette muren og så fryser alt undtagen musen. Efter lidt tid fryser den også og der kommer et bip, efterfulgt af blå skærm (med en masse tekst som jeg endnu ikk har nået at læse) og så genstarter den...

Har prøvet at opdatere mit grafikkorts driver men det hjalp heller ikke. Nogen der har nogle forslag for det er ved at blive irriterende at ha' en mur midt i huset som jeg gerne vil ha' fjernet :wink:
Quady
Baby sim
Baby sim

Re: Fryser når jeg vil slette mur

Indlægaf Annbirtha » 8. jul 2008, 18:27

En gevaldig oprydning af din PC kunne måske hjælpe.
Jeg tænker her på, ( i rækkefølge) sletning af gendannelses punkter,en diskoprydning, og en diskfragmentering. Husk derefter at slå gendannelse til igen.
Luk computeren ned og genstart, og prøv så om det har hjulpet.
Programmerne ligger under - start - tilbehør - systemværktøjer, på din computer. :D :fixcomputer:
Husk at sørge for altid at have den sidste nye pacth til dit spil, dem finder du her:
http://thesims2.ea.com/update/index.php
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Quady » 8. jul 2008, 21:33

Jeg fik ryddet lidt op (hvilket uden tvivl var tiltrængt) men den fryser stadig. Jeg undrer mig bare over at det kun er der den crasher og ikke andre steder. Alt andet kører fint.
Andre forslag??
Quady
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Annbirtha » 9. jul 2008, 15:29

Har du netop installeret et hack til spillet kan det være problemet.
Prøv at flytte din Downloads mappe ud på f.eks skrivebordet, starte spillet op igen, og se om det stadig sker.
Hvis ikke fejlen forekommer mere, er det nok fordi du har installeret noget der gør et eller andet ved spillet.
Du kan bare flytte Downloads mappen tilbage bagefter. :)
Jeg går ud fra at du har sidste nye patch til spillet.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til Teknisk Hjælp