Downloads vises ikke i spillet

Har du problemer med dit spil af teknisk art, så søg hjælp her.

Downloads vises ikke i spillet

Indlægaf sussihansen » 10. okt 2007, 17:47

Jeg har søgt på hele forumet og læst en masse, men jeg kan stadig ikke finde den rette løsning...

Problemet er mine downloads vises ikke ikke spillet de er pakket ud i "downloads mappen" så der kun er de package filer i mappen, og brugerindsholdspakken i spillet er slået til men de vil bare ikke frem, og jeg har ellers hentet en masse fede ting.... så kan i hjælpe mig med det????

undskyld hvis jeg har lagt emnet forkert....
sussihansen
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Nephisariah » 10. okt 2007, 18:40

Har du husket at få meshen med? Meshen er skabelonen der former den downloadede ting. Har du ikke meshen kan du ikke se det downloadede...
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Briher » 10. okt 2007, 18:56

Jeg har en download guide på min hjemmeside. Prøv at se om fejlfindingsafsnittet kan give dig et hint.
http://www.briher.dk/Guide.php?lang=0&guide=dl

Måske har du stavet Downloads mappen forkert, måske mangler du CEP programmet eller meshen, som Nephisariah foreslår.

Ellers må du prøve at fortælle os hvad du har downloadet og hvorfra.
Så kan vi måske fortælle dig hvad det er du mangler.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf sussihansen » 10. okt 2007, 20:36

jeg har alle mesh med i mappen Downloads men skal mappen flyttes i en anden mappen i stedet for (dokumenter\ea games) hvis man har udvidelsespakker?????

Jeg har før downloadet fra sims2you hvor alle tingene var i spillet, men så skulle computeren formateres, og skulle downloade forfra, men nu vil mine downloads ikke vises i spillet...
sussihansen
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Briher » 10. okt 2007, 22:07

Alle downloads skal ligge samme sted, uanset om man har udvidelsespakker eller ej.
De skal ligge i Dokumenter\EA Games\The Sims 2\Downloads
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Mother Sim » 11. okt 2007, 14:42

har du pakket pakkerne ud? de skulle gerne hedde PACKAGE-fil når du kikker detaljeret på dem downloads mappen. hvis de hedder SIMS2TMP-fil skal de i stedet i din teleport mappe og så bliver de automatisk sat i spil næste gang du starter.
Brugeravatar
Mother Sim
Tumling
Tumling

Indlægaf Kat07 » 11. okt 2007, 15:47

Har du Family Fun? For da jeg installerede det, blev mine downloads ikke vist automatisk i spillet mere, så hver gang jeg spiller, skal jeg slå dem fra og til igen
Knus & kolbøtter Katrine ;-)
Kat07
Nysgerrig teenage sim
Nysgerrig teenage sim

Indlægaf sussihansen » 11. okt 2007, 21:57

alle mine downloads ligger i Dokumenter\EA Games\The Sims 2\Downloads og alle mine filer er pakket ud og jeg har tjekket om jeg har fået mesh'erne med og det har jeg så jeg!!! så jeg fatter det simpelthen ikke.

Må mesh'erne ligge i undermapper i mappen Downloads? eller er det kun tøj hår og ligende???

Jeg har også installeret de der CEP filer, men der sker intet....
Senest rettet af sussihansen 11. okt 2007, 22:01, rettet i alt 1 gang.
sussihansen
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Briher » 11. okt 2007, 22:00

mesh må gerne ligge i undermapper i Downloads.
Det gør alle mine, og det giver ikke nogle problemer.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf sussihansen » 11. okt 2007, 22:12

jeg har fundet ud af at håret og tøjet er kommet i spillet men ikke min møbler............. så jeg må rode lidt med det endnu......

er der et program der kan fortælle mig om nogle er tingene ikke har en mesh eller om den er ugyldig??? jeg har Sims2Pack Clean Installer...
sussihansen
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Mother Sim » 12. okt 2007, 08:11

kom lige i tanke om at det også skete for mig en gang... det var mine Collections der lavede rod i den.. Jeg havde en masse collections som jeg selv havde lavet. når de var i spillet ville mine downloads ikke vise sig rigtigt. Prøv at tage dem ud af mappen og starte spillet forfra. måske det hjælper.
Brugeravatar
Mother Sim
Tumling
Tumling

Indlægaf Mother Sim » 12. okt 2007, 08:15

Kat07 skrev:Har du Family Fun? For da jeg installerede det, blev mine downloads ikke vist automatisk i spillet mere, så hver gang jeg spiller, skal jeg slå dem fra og til igen

har du også slået brugerindholdsdialogen fra? i indstillinger er der to steder man skal ændre for at downloads bliver vist i spillet. dialogen slår du fra i øverste højre hjørne i spillets indstillings menu. den er lige ved siden af der hvor man slår bruger indhold til.
Brugeravatar
Mother Sim
Tumling
Tumling

Indlægaf Briher » 12. okt 2007, 13:33

Når man starter spiller kommer et vindue hvis man har downloadede møbler. Det ser sådan ud.
Der skal du slå brugerindhold til.

Billede

Hvis du ikke får vinduet, kan det være fordi du på et tidspunkt har slået vinduet fra. Klik på stjernen i spilindstillinger og vinduet kommer frem. Her kan du også slå vinduet til igen, hvis du ønsker det.

Billede
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Kat07 » 12. okt 2007, 16:31

Ja, det ved jeg, det er det jeg bliver nødt til at gøre hver gang jeg spiller.

Altså når jeg kommer til nabolagsmenuen, trykker jeg fra, og så trykker jeg også fra i den anden vælger. Bagefter slår jeg dem begge til igen.
Knus & kolbøtter Katrine ;-)
Kat07
Nysgerrig teenage sim
Nysgerrig teenage sim

Indlægaf sussihansen » 12. okt 2007, 18:20

Nu tror jeg nok jeg har fundet mit problem men har ikke løst det endnu. Briher skriver på hendes hjemmeside:

"Kontroller at du har lagt dine downloads det rigtige sted på din computer.
Det skal ligge i Dokumenter\EA games\The Sims 2\Downloads, såfremt dit spil er installeret med standardinstallation.
Ellers skal du finde det sted på din computer, hvor data til dit spil ligger. Du kan kende data fra programdelen, ved at der i datadelen er en folder under The Sims 2, der hedder "Neighborhoods"".

Jeg har indstalleret alle mine spil på en anden driver end standardinstallation, hvor skal mine downoads mappen så ligge henne for jeg forstår det ikke helt????
sussihansen
Baby sim
Baby sim

Næste

Tilbage til Teknisk Hjælp