sider med naturlig hud??

Har du fundet en rigtig god hjemmeside-side, som du gerne vil dele med andre, så læg et link her.
Det kan være et link til en sims2-side eller af enhver anden art som i mener er interessant.
Dog skal sims2-links af erotisk eller sexuel karakter lægges i forum-gruppen "The Sims 2 *Erotisk snak*"

sider med naturlig hud??

Indlægaf WayFreak » 27. aug 2007, 20:34

heej :D jeg søger en sider hvor man kan downloade sådan meget naturlig hud :jumpingcool: jeg synes at det hud de har er lidt for "barbied" eller hva' man nu kan kalde det :wink: ..på siden skal man kunne downloade uden at være registreret eller betale penge..Er kravende lidt for høje???
Qnuus Miig!!
Brugeravatar
WayFreak
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf Jola » 28. aug 2007, 19:13

Jeg synes at de er super flotte dem Briher har lavet, som er på briher.dk, men jeg ved ikke hvad du helt præcist mener med "naturlig"..
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Sissek » 30. aug 2007, 18:34

Mine sims har hud fra denne side - http://louis.new21.net/ - disse skins kan man nemlig bruge som default, hvilket betyder at alle sims i spillet får denne hud. Der er rigtig mange der har bygget videre på netop de skins herfra. Jeg syntes de er rigtig flotte.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf pernille » 31. aug 2007, 08:41

Kig lidt rundt på Enaylas hudfarver på Mod the sims http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=181061 De er helt utroligt flotte!
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Tilbage til Links til hjemmesider