The Sims Medival - brug for hjælp

Her kan der snakkes om alle andre Sims spil end The Sims 2 og The Sims 3
Forumregler
Dette forum er lavet for at undersøge om der er interesse for at snakke om andre Sims spil end The Sims 2 og The Sims 3.
Hvis der er interesse for et andet Sims spil kan det være at det får sit eget Sims forum (interessen måles på hvormange indlæg der er om spillet)

The Sims Medival - brug for hjælp

Indlægaf Splintersim » 13. apr 2011, 10:53

Jeg er løbet ind i to "små" problemer i spil, er der nogen der kan hjælpe? :(

Første problem: Jeg har er en opgave, jeg mangler at udføre for at kunne afslutte min quist, men jeg kan ikke finde ud af den.
Billede ved siden af monaken viser "wear the Chab moustahs". Min monak fik den af the Crab Bandit efter har aliceret sig med ham. Men jeg kan simpelhen ikke for hende til at tage det overskæg på!
Hvordan fået jeg hende det? Syntes jeg har prøve alt? :vsad:

Anden problem: Er ikke så vigtig, men der er en extra game-code der følger med spillet, som man skulle kunne skrive inden under options også få nogel extra ting.
Jeg kan ikke finden noget sted under options hvor man kan intaste den. :?

Er der nogen kan hjælp mig? :roll:

MVH Splintersim
Brugeravatar
Splintersim
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Snedsted

Re: The Sims Medival - brug for hjælp

Indlægaf Annbirtha » 13. apr 2011, 16:19

spørgsmål nr. 1. i inventar på simmen (rygsækken) klikker du på overskæget og vælger her at tage det på.
spørgsmål nr. 2. under indstillinger (de 3 prikker) når du står i kongerige mode vælger man "redeem code" eller hvad der nu står alt efter hvilket sprog der er valgt, man kan ikke kopiere koden fra sin mail, det virker ikke, du er nødt til at skrive den ned efter papir. Du skal også huske at registrere dit spil før du får koden tilsendt via mail :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Splintersim » 13. apr 2011, 21:13

okay tak nu kom jeg vidre :2thumbsup:

hm jeg kan ikke finde noget under (de 3 prikker) der gir den mulighed :?

nu jeg har dig. Ved du så om der mulighed for at man kan få "gentaget" de ting der opper up når man spiller. Jeg sidder desvære fast igen :(
Brugeravatar
Splintersim
Tumling
Tumling

Indlægaf Annbirtha » 14. apr 2011, 15:58

De 3 prikker kan du se hvis du kigger på det sidste billede i dette indlæg (til venstre nederste hjørne): viewtopic.php?f=79&t=3914&p=42358#p42358
Hvis man ikke ser hvad der står i de beskeder der kommer, kan du jo holde musen hen over de ikoner der vises til questen, de vil fortælle dig hvad du skal gøre. Prøv fremover at pause spillet når der vises beskeder så du har tid til at læse dem.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Splintersim » 14. apr 2011, 20:14

Jeg er med på det med de tre pikker, men jeg kan stadig ikke finde det du skriver om, hvor man taske kode men det heller ikke så vigtig.

Jeg har opdaget at man kan holde musen over quest symbolet og se en beskrivesel, men der står desvære bare ikke hvor jeg finder den frø.

Du har helt ret og jeg er begyndt og pause hvergang den kommer noget op, så jeg når og læse det ordenlige.
Brugeravatar
Splintersim
Tumling
Tumling

Tilbage til Andre Sims spil