The Sims 3 Late Night bliver den næste udvidelsespakke

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke til Sims 3, som udkommer i efteråret 2010.

The Sims 3 Late Night bliver den næste udvidelsespakke

Indlægaf Frillen » 21. jul 2010, 20:02

Så er det officielt at den næste udvidelsespakke kommer til at hedde The Sims 3 Late Night i hvert fald på engelsk :D

EA skrev:For the first time ever, your Sims can experience late night fun as a VIP!

Get your Sims an all-access pass to the hottest spots in town. Whether they mingle with celebrities or enjoy a casual night with friends, your Sims’ social lives are getting a boost! But keep in mind that some scenes are more exclusive than others, so make sure your Sims have the right connections to get past the bouncers at the hottest clubs. Wherever your Sims go, they’ll discover new things to become—adored celebrities, all-night partiers, rowdy bandmates, or sexy vampires. What will your Sims get up to after dark?

FEATURES

• Hang out at the hottest spots in town, from dive bars to dance clubs to chic lounges, complete with bouncers.
  • Gain fame and fortune as a member of a music band, mixologist, director, or local celebrity.
  • Wander into a certain part of town and your Sims just might uncover the secret to becoming a vampire.
  • Gain excess to exclusive areas and enjoy celebrity perks like penthouse living, luxury hot tubs and cars.

NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: The Sims 3 Late Night bliver den næste udvidelsespakke

Indlægaf Annbirtha » 21. sep 2010, 08:41

Næh dog, det er faktisk først nu at jeg ser dette indlæg.
Det ser lidt ud som gammel vin på nye flasker hvis man bad om min mening, hottubs og vampyrer og natteliv.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: The Sims 3 Late Night bliver den næste udvidelsespakke

Indlægaf mette s » 10. okt 2010, 23:32

ja, jeg er bange for at der er grænser for nyhederne. Der er vist bare nogle muligheder, som vi var aldeles bekendte med i sims 2, som igen bliver mulige....til sommer kommer så Ooooooh, big surprise: sims 3 Highschool Senior, lama, lama
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Tilbage til The Sims 3: Late Night (Udvidelsespakke)