hvordan får jeg mine gemte spil tilbage.

Her kan i diskutere udvidelsespakken 'The Sims 3 Drømmejob' eller 'The Sims 3 Ambitions' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke udkom den 4. Juni 2010.

hvordan får jeg mine gemte spil tilbage.

Indlægaf Pusserpien » 14. jun 2010, 18:04

....hvordan jeg finder min "gamle" karakter efter at have om - installeret min comp? På c drevet ligger i dokumenter en EA mappe, inde i den ligger en Sims 3 mappe, og inde i den ligger en DL mappe ....der er tom... og der ligger en Saves mappe. Inde i Saves mappen er der 3 andre mapper der hedder hhv : Sunset Valley.sims3 , Sunset Valley.sims3.backup, Sunset Valley.sims3.bad Og inde i disse 3 SV mapper ligger 5 identiske filer :Tænker: Hvad/hvilken skal jeg bruge og hvor skal jeg flytte det hen???? Har selvfølgelig spurgt husets IT-nørd først, men hans karakterer kommer fint nok med i spillet :mad2:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Re: Prøv lige og forklar mig.....

Indlægaf Annbirtha » 15. jun 2010, 07:43

Jeg vil foreslå at du ligger disse 2 Mapper Sunset Valley.sims3 , Sunset Valley.sims3.backup i denne mappe:

C:\Documents\Electronic Arts\The Sims 3\Saves

Jeg tror ikke at den mappe der hedder bad skal bruges, jeg har ikke nogen der hedder det, men ellers er der 2 mapper af hver by jeg har installeret i saves mappen. Efter reinstallation af mit eget spil fik jeg min figur tilbage ( ikke den på korpus) efter at have sat mine 2 sunset valley mapper ind igen.
Og hvad kan der ske ved at prøve Pusserpien der er jo intet at tabe. :D

Jeg tillod mig at rette Redaktørens overskrift, hmmhm :oops:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Pusserpien » 15. jun 2010, 09:40

Annbirtha skrev:Jeg vil foreslå at du ligger disse 2 Mapper Sunset Valley.sims3 , Sunset Valley.sims3.backup i denne mappe:

Jeg tror ikke at den mappe der hedder bad skal bruges, jeg har ikke nogen der hedder det, men ellers er der 2 mapper af hver by jeg har installeret i saves mappen. Efter reinstallation af mit eget spil fik jeg min figur tilbage ( ikke den på korpus) efter at have sat mine 2 sunset valley mapper ind igen.
Og hvad kan der ske ved at prøve Pusserpien der er jo intet at tabe. :D

Jo men dér har de jo ligget hele tiden, så hvorfor filan virker det ikke? nå må lige prøve mig lidt frem ....tak for hjælpen :thumbsup:

Annbirtha skrev:Jeg tillod mig at rette Redaktørens overskrift, hmmhm :oops:

Ja sorry ...my mistake... for længe siden jeg har bevæget mig i et virtuelt forum :oops:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Re: hvordan får jeg mine gemte spil tilbage.

Indlægaf Annbirtha » 15. jun 2010, 10:13

Jeg sagde at du skal ikke have den der BAD mappe deri.
Du spurgte også hvilke filer af de 5 du skulle bruge, og jeg skrev at du skal bruge mapperne kære Pusserpien. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 18. jun 2010, 05:42

Annbirtha skrev:Jeg sagde at du skal ikke have den der BAD mappe deri.

Nåëh .....det var sådan det skulle forståes :idea:
Annbirtha skrev: Du spurgte også hvilke filer af de 5 du skulle bruge, og jeg skrev at du skal bruge mapperne kære Pusserpien.

Ja men , jo men altså ....åh véd godt jeg er temmelig fatsvag lige nu .... men siger du jeg skal slette de 5 filer der ligger i mapperne eller hvad? For så vidt jeg lige husker (sidder ikk ved min comp nu ) er der da ingen af de 5 filer der hedder noget i nærheden af bynavne :?
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Annbirtha » 18. jun 2010, 07:50

Annbirtha skrev:Jeg vil foreslå at du ligger disse 2 Mapper Sunset Valley.sims3 , Sunset Valley.sims3.backup i denne mappe:
Det var sådan, og uden BAD mappen, ikke noget med at slette nogen filer i nogen mapper, det har jeg da aldrig sagt :roll: Jo altså du kan slette BAD mappen eller flyt den hvis du ikke vil slette den.
Altså: du tager de 2 mapper (med alle deres filer i - 5 eller ej) som nævnt og ligger dem i saves mappen - sådan kort og godt. :wink:
Pusserpien skrev:Ja men , jo men altså ....åh véd godt jeg er temmelig fatsvag lige nu
....det har jeg da heller aldrig sagt.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 18. jun 2010, 17:07

Nåeh ok....nu tror jeg jeg har fattet det .....langt om længe :laughing4: Altså slette/flytte .bad-mappen ud, og lade de andre være som de er
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Pusserpien » 19. jun 2010, 09:59

Nå det hjalp skisme en hujende fis...Så må nok bare erkende at Pusserpien er død og begravet :crymadly:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Indlægaf Annbirtha » 19. jun 2010, 13:18

Det var synd Pusserpien :Sympati:, men en ny og forbedret udgave er da heller ikke at kimse af da. Du skulle nok have haft gemt saved sims også.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Pusserpien » 20. jun 2010, 10:42

Annbirtha skrev:Det var synd Pusserpien :Sympati:, men en ny og forbedret udgave er da heller ikke at kimse af da. Du skulle nok have haft gemt saved sims også.

Ja ..hva kan hun så lære af det?... *set i bagklogskabens ulidelige klare lys* :mad2:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Tilbage til The Sims 3 Drømmejob (Udvidelsespakke)