The Sims 3: Byg En Verden *Beta* er nu udkommet

Her kan i diskutere de kreative værktøjer samt spørge om hjælp til at udvikle brugerlavet indhold til spillet.
Husk at hvis i skal brugbar hjælp så vil det være en god ide at formulere sig forholdsvist præcist samt evt. vedlægge link til billede eller fil.
NB: Der ydes ikke hjælp i dette forum til ting i har downloadet fra andre hjemmesider, men udelukkende til ting i selv har eller er ved at lave!

The Sims 3: Byg En Verden *Beta* er nu udkommet

Indlægaf Frillen » 16. dec 2009, 23:36

Ja som i læste så er det længe ventede værktøj til at bygge sine egne nabolag nu udkommet i en Beta-version. :2thumbsup:

I kan downloade det her:
http://www.thesims3.com/game/tools/world

Husk at jeres Sims-spil skal opdateres inden i kan begynde at bruge dette værktøj :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: The Sims 3: Byg En Verden *Beta* er nu udkommet

Indlægaf ATrueDevil » 18. dec 2009, 22:43

Det er utrolig sjovt at lave nabolag, men lidt svært alligevel, men jeg har problemer med at opdatere mit spil, for når den næsten er færdig, siger den at der er en fejl og lukker det ned
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Indlægaf Frillen » 19. dec 2009, 14:57

ATrueDevil skrev:Det er utrolig sjovt at lave nabolag, men lidt svært alligevel, men jeg har problemer med at opdatere mit spil, for når den næsten er færdig, siger den at der er en fejl og lukker det ned

Har du nogle mods i dit spil, for det kan være dit problem.
Ja det er sjovt at lege med, men jeg kan også godt se at det vil tage rigtigt lang tid at lave et flot og funktionelt nabolag :D

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf ATrueDevil » 19. dec 2009, 17:18

Frillen skrev:Har du nogle mods i dit spil, for det kan være dit problem.
Ja det er sjovt at lege med, men jeg kan også godt se at det vil tage rigtigt lang tid at lave et flot og funktionelt nabolag :D

Det kan måske være, undersøger det. Jeg selv er elendig til det med ruter, osv. Men vejene er sjove at lave
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Indlægaf ATrueDevil » 19. dec 2009, 17:34

Tusind Tak, har lige slettet alle mine RAR-filer, og det virker!
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf simsekisser » 6. jan 2010, 11:17

Hej Igen1
Hvis jeg nu finder en "Verden" som jeg godt vil have ind i mit spil, hvad gør jeg så???? jeg har ikke downloadet nogen endnu (er lidt bange for mit spil), men med de problemmer jeg har efter "den sidste opdatering" vender og drejer jeg "for og imod", men da jeg har mistet "Riwervue" ville jeg godt have en anden ind, er der nogen derude der har prøvet at hente en??????
Hilsen Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf ATrueDevil » 6. jan 2010, 18:42

Ja jeg spiller konstat i min verden, World Of Rular, for at få den ind gik jeg ind i startpogrammet, ind under oploads, klikker på filen og siger vis filen, så klikker man jo bare på filen som plejer :D
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf simsekisser » 7. jan 2010, 18:18

Tak for dit svar :D men er det en du har Downloadet eller en du selv har lavet?
Hilsen Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 8. jan 2010, 08:56

Hej Kisser :D
Du kan hente nye verdener her: http://dk.thesims3.com/advancedExchange ... Only=false
Men du skal huske at de er lavet af spillere, så vi kan ikke vide hvilken standart de er, men du skal bare indstallere dem ligesom du ville have gjort med andet du plejer at hente fra The Store.
Siden du kommer frem til er sorteret efter hvor mange Downloads de har og det kan jo være en indikation måske, på om de er noget værd, men de kan jo da slettes igen hvis det bliver nødvendigt.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf simsekisser » 8. jan 2010, 17:43

Hej Annbirtha!
Tak for dit svar, men nu har jeg lige været inde på Awesoms Mod, (godt nok skriver de kun på Engelsk) men jeg læste lige at dem der har været inde og hente "Nye Verdner" har fået store problemmer med deres spil, og jeg er irriteret nok i forvejen, :? så jeg tør simpelthen ikke at hente noget snart, jeg har stadigt ikke fået mit Riwervue tilbage selvom det ligger inde i Installeret, og alle de ting jeg har brugt mine "sims point" på har jeg heller ikke mere, og jeg tvivler på at EA gør noget for at rette fejlen :( , men jeg har læst at man kan afinstallere sit spil, og så lægge det ind igen uden at "opdatere" sit spil, men så læste jeg at hvis man gjorde det(ikke hentede de opdateringer) så kunne man ikke spille "Rejsepakken", så jeg er ski lidt forvirret i øjeblikket :lol:
Hilsen Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 12. jan 2010, 10:49

Kisser, de ting du har købt for simpoints, kan du altid hente på ny uden at skulle bruge penge eller simpoints på det, der skulle gerne stå at du allerede ejer de objekter :wink:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf simsekisser » 13. jan 2010, 19:16

Hej Frillen!
Tak for dit svar, ja jeg ved det godt og har også brugt det da jeg har måtte ominst. mit spil på et tidspunkt, men mit problem er, at efter den sidste opdatering, kommer det ikke ind i mit spil altsammen, noget gør, men Riwervue er væk og jeg har inst. den igen igen og igen, og den kommer frem og siger at det er inst. men jeg har det bare ikke i spillet, og ligeså med flere af mine EA downloads, jeg har så søgt vidt og bredt, og har fundet ud af, at jeg desværre ikke er den eneste der har de problemmer, der er virkelig mange der har de samme, og nogen med andre problemmer, og så igen andre som overhovdet ikke har nogen, og det sjove er, at jeg har overhovdet ikke nogen hacks eller noget som helst i mit spil, så jeg håber da at EA snart finder ud af det, jeg ved at der er mange som har skrevet, og ringet til dem, men de kan vist ikke finde ud af hvad de skal gøre, for efter hvad jeg har læst mig til, så har de lavet det sådan, at man ikke skulle kunne hente deres ting, som andre henter og lægger ud til offenligt downloads, men at de så har kludret i det, så det rammer deres egne downloads også, så jeg må jo væbne mig med tålmodighed og så se hvad de kommer med og hvornår. :(
Hilsen Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Tilbage til The Sims 3 - Det kreative Hjørne