Problem med "kæresteri"

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Problem med "kæresteri"

Indlægaf Rose Diva » 30. mar 2010, 22:30

Hej.

Min simmer mødte på en ferie simmeren L (det er nemmere at kalde ham det, end hans franske navn). De blev gode venner, og da hun kom hjem, inviterede hun ham da også til at bo hos sig i et par dage. Det ene førte til det andet, og da L skulle rejse igen var de da også blevet lidt mere end venner hehe. De havde det der forhold til hinanden, som hedder "romantisk emne". Da L til var gift, ville jeg have ham skilt fra sine kone, så jeg inviterede ham til at bo lidt tid min simmer endnu engang. Så brugte jeg koden testingcheatsenabled true, holdte shift knappen nede og trykkede på L, hvor en af mulighederne så var "tilføj til aktiv familie" eller noget lign. Så det gjorde jeg.
Bagefter fik jeg ham til at flytte, altså sådan så han boede i nabolaget. Jeg spillede så lidt på L, og fik ham til at rejse til Frankrig og slå op med sin kone. Men lige meget hvor meget jeg fik dem til at skændtes, kom muligheden "slå op" bare ikke frem. Jeg fik også min simmer og L til at kysse foran hende, men intet virkede. Så jeg brugte testingcheatsenabled true koden igen, og fik hende tilføjet til "aktiv familie". Så kom muligheden "slå op" da også frem, og jeg trykkede. De slog så op, men jeg vidste ikke hvordan jeg så skulle få hans ekskone ud af den aktive familie igen, og til sidst slettede jeg hende (altså med brug kode).
Nå, men så var de jo godt, og han rejste hjem igen. Nu var jeg sikker på, at han kunne komme sammen med min simmer, men muligheden er der bare ikke. Forholdet er 100% grønt og de er "romantisker emner" for hinanden, men hvorfor filan kommer den mulighed "foreslå at komme sammen" eller sådan ikke frem?
Jeg forstår det ikke. De bor sammen, har kysset osv.

Håber I gad at læse alt dette, og håber virkelig at I har en løsning så de kan komme sammen, så blive forlovet og gift hehe :wink:

Mange tak
Rose Diva
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: Problem med "kæresteri"

Indlægaf mette s » 2. apr 2010, 19:09

Skal de absolut giftes?
Når nu de er så glade for hinanden kan de vel godt skabe en familie uden at være gift, ikke?
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Rose Diva » 3. apr 2010, 12:19

Jo, men jeg ville bare gerne have dem sammen i et stamtræ uden at lave børn :)
Det er også lige meget nu.
Min simmer har fundet sig en anden mand, som hun er blevet gift med :wink:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf mette s » 3. apr 2010, 14:35

Tjah, så kan han lære det, ham franskmanden, sådan kan det gå, når man er for sen i optrækket ;)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Rose Diva » 5. apr 2010, 11:23

Nemlig hehe :lol:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Pusserpien » 7. jul 2010, 04:06

Rose Diva skrev:Det er også lige meget nu.
Min simmer har fundet sig en anden mand, som hun er blevet gift med :wink:

Ja ja når han ikke kan beslutte sig ...så må han sq yt a min kiosk ....hehe....Girlpower! :worship:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Rose Diva » 13. jul 2010, 14:30

Nemlig! :'D
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)