Andre der har problemer ? O.o

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Andre der har problemer ? O.o

Indlægaf Elisabeth » 26. dec 2009, 18:30

Okay, jeg fik i julegave The Sims 3 Verdenseventyr. Det skulle installeres det gør jeg så, uden problemer. Når jeg går ind i launcheren siger den at jeg skal opdatere verdenseventyr med den nyeste patch.. Det gør jeg også, uden problemer. Så starter Verdenseventyr og når jeg når til der hvor den loader fryser den. Den der irriterende cirkel der viser den loader snurre godt nok men når den har stået og snurret i 20 minutter må da der være et eller andet galt... HJÆLP!? :vsad:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Re: Andre der har problemer ? O.o

Indlægaf egon.weber » 26. dec 2009, 21:24

Ea har pt. store problemer med deres launcher/server, og du skal minimum opdatere både TS3 og Verdenseventyr, men hver for sig, TS3 først. Jeg skriver af erfaring, har haft tlf-kontakt med EA-support, men de er virkelig dumme derovre i Sverige, kender intet til pc, eller spil, de foreslog jeg skulle geninstallere hele møget, hvor jeg så sagde, hvad hjælp er det, når det er jeres møgserver i USA den er gal med?? Hvilket ham den danske supporter så osse indrømmede at det var der hunden er begravet, de har megaproblemer, efter de har fyret Maxis-teamet, som virkelig kan noget med pc og programmering :mrgreen:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: Andre der har problemer ? O.o

Indlægaf Elisabeth » 26. dec 2009, 22:50

og du skal minimum opdatere både TS3 og Verdenseventyr, men hver for sig, TS3 først.
Så du mener altså at jeg skal opdatere TS3, genstarte min com og opdatere VE? :wink:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)