Bo i "udlandet"?

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Bo i "udlandet"?

Indlægaf Rose Diva » 13. dec 2009, 20:48

Hej igen.

Jeg kom til at tænke på at når man er inde i redigér by, så kan man også godt redigére feriestederne (man kan flytte folk ind i husene, rive huse ned osv.)
Men hvad nu hvis jeg havde en familie i "familiespanden" og så flyttede dem ind i hus i Egypten for eksempel, ville det så blive deres "rigtige" hus, eller bare "sommerhus"?
For hvad hvis de nu ikke har et andet hus?

Håber I forstår mit spørgsmål.

Mvh
Rose Diva
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: Bo i "udlandet"?

Indlægaf mette s » 15. dec 2009, 17:43

Det har jeg faktisk aldrig tænkt over. Men hvis du prøver, er jeg sikker på, at vi er mange, der gerne vil høre, hvad du når frem til. Alle små detaljer er interessante for en ægte sim-fan! :P Min søn ser på mig som om jeg ikke er helt velforvaret, når jeg siger den slags!
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Frillen » 16. dec 2009, 01:36

Jeg kan sige med sikkerhed at du aldrig vil kunne spille med simmere som bor på et af feriestederne, da et spil altid loades fra et nabolag, og da feriestederne ikke kan vælges som et nabolag, så vil det ikke kunne lade sig gøre.

Pas på med at redigere for meget i feriestederne, da eventyrene der er linket sammen på tværs mellem grundende, og bliver disse links brudt så kan man i værste fald ikke længere gennemføre diverse missioner :wink:

mette s skrev:Alle små detaljer er interessante for en ægte sim-fan! :P Min søn ser på mig som om jeg ikke er helt velforvaret, når jeg siger den slags!

Hva dælen har du ikke opdraget ham ordentligt til at respektere visdommens vindue(Sims) :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf mette s » 16. dec 2009, 10:42

Det er faktisk godt, Egon, at vi har nogen, der kan gennemskue de mere tekniske sider af sagen, selv hører jeg jo til dem der stadig ikke helt har fattet, at en computer ikke er et selvstændigt tænkende væsen :)
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf Rose Diva » 16. dec 2009, 16:44

Tak for svarene, og ja, jeg må lige prøve at se hvad der sker på et tidspunkt, når jeg får råd til det :wink:
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)