Mumier?

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Mumier?

Indlægaf Rose Diva » 22. nov 2009, 12:16

Hej,

Hvor er mumierne henne i Egypten? Er der en bestemt pyramide de er inden i? For jeg vil gerne se en, men har ikke kunnet finde nogen.

Mvh
Rose Diva
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Re: Mumier?

Indlægaf Pusserpien » 22. nov 2009, 16:47

Rose Diva skrev:Hej,

Hvor er mumierne henne i Egypten? Er der en bestemt pyramide de er inden i? For jeg vil gerne se en, men har ikke kunnet finde nogen.

Mvh
Rose Diva

Jeg mener det var enten "det brændende sand" pyramiden eller den helt store pyramide jeg rendte ind i én. Den opholdt sig i én af de hvide sarkofager der står i gangene :wink: Men et godt råd....inden du "opsøger" den, så sørg for at have noget mumiesnack med i din rygsæk (fås hos specialkøbmanden) for ellers blir du forbandet, og den er altså ikke helt nem at slippe af med igen :?
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Rose Diva » 25. nov 2009, 19:37

Pusserpien skrev:Jeg mener det var enten "det brændende sand" pyramiden eller den helt store pyramide jeg rendte ind i én. Den opholdt sig i én af de hvide sarkofager der står i gangene :wink: Men et godt råd....inden du "opsøger" den, så sørg for at have noget mumiesnack med i din rygsæk (fås hos specialkøbmanden) for ellers blir du forbandet, og den er altså ikke helt nem at slippe af med igen :?

Arhhhh, okay :) Mange tak og tak for rådet :)
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf mette s » 26. nov 2009, 13:06

Nu må det da vist osse snart være på tide at jeg løber ind i en. Det er i hvert fald godt at kende til bestikkelsesmetoderne!
Jeg kan faktisk godt lide det faktum at spillet varierer sådan, at man ikke bare lige kan tage for givet, hvad der sker og hvornår bare fordi man tilfældigvis lige er i f.eks. Ægypten. Det svarer til at nogle simmer får mange havenisser, når de samler på sten og andre næsten ingen.
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf mette s » 4. dec 2009, 16:11

Åh ja, jeg løb ind i to mumier i den store pyramide, da jeg havde gennemført opgaven. Altså i sidste del. De blev uvenner og den ene slog den anden til støv. Jeg kunne ikke finde ud af, hvordan jeg skulle lægge mumiesnacks til dem, for jeg havde kun muligheden at spise det som godbid selv, men den tilbageværende mumie snuppede det tilfreds ud af hånden på mig og gik ind i sin sarkofag igen.
Nogen forbandelse blev der altså ikke kastet over mig.
Tilgengæld har jeg nu 3 forskellige sarkofager i min have, som min sim har genopbygget af de dele, hun har fundet. Hun ynder at gå ud og sove i dem, den mærkelige kvinde, jeg bliver helt tør i munden af klaustrofobi bare ved tanken! Jeg har endda en ikke underbygget teori om, at hun sover hurtigere i dem, end i sin seng, men det kan jo skyldes at hun har købt hurtigsøvns belønningen?
Indtil videre har jeg ikke opdaget nogle risici, ved at have dem.
Billede
mette s
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Søborg

Indlægaf ATrueDevil » 18. dec 2009, 22:59

jeg ved "tilfældigvis", hvordan man åbner den sarkofag, der er i den der brandene sand-ting, eller hvis man vil undgå dem (ligesom mig), hvis man står med front mod sarkofagen, så er det den tredje kiste til højre der åbner sarkofagen :D
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)