Masser af nye muligheder i Rejsefeber

Her kan i diskutere den kommende udvidelsespakke 'The Sims 3 Rejsefeber' eller 'The Sims 3 World Adventures' som den hedder på engelsk.
Denne udvidelsespakke forventes udgivet den 16. November 2009.

Masser af nye muligheder i Rejsefeber

Indlægaf Frillen » 19. aug 2009, 00:23

IGN har en fået lov til at afprøve en ufærdig version af The Sims 3 Rejsefeber, det har de skrevet en artikel om:

http://pc.ign.com/articles/101/1014660p1.html

Her vil jeg ridse lidt hovedpunkter op fra artiklen:

• Der vil være 3 destinationer som dine simmere kan rejse til: Egypten, Frankrig & Kina
  • Disse destinationer vil være nabolag som dine simmere kan rejse til og opholde sig der i et bestemt tidsrum - De kan altså ikke flytte dertil!
  • Længden af et ophold bestemmes ud fra din sims visa niveau, visa kan optjenes og udbygges ved at tage på missioner, løse mysterier og andre opgaver på deres eventyr.
  • Ved et lavt visa niveau bor dine simmere i telte, ved et meget højt visa niveau vil din simmer få mulighed for at bygge sig sin egen feriebolig på destinationen.
  • Disse telte kan også bruges som bolig i dine normale nabolag i Sims 3.
  • Dine simmere kan finde fælder, hemmelige døre der leder til underjordiske huler, store skatte, løse gåder der åbner nye muligheder.
  • Der vil komme et nyt bygge-værktøj som gør dig i stand til at bygge underjordiske kældre i op til 4 etager under jorden - Se det er der muligheder i.
  • I Frankrig vil dine simmere kunne lære at dyrke 8 forskellige druesorter, som de kan trampe til vin(Sims Nektar) og få hældt på flasker, som kan så igen kan drikkes eller lagres, mens de stille og roligt stiger i værdi.
  • I Kina kan de lære kampsport, hvor de med tiden vil kunne opnå perfektion med øvelsen og opnå andre fordele.
  • Selvom dine simmere ikke kan bo permanent på disse feriesteder, så kan de møde fremmede simmere, forelske sig i dem og få dem til at flytte hjem til sig.
  • Du vil også kunne se fremmede turister bevæge sig rundt i dit nabolag og tage billeder med et kamera, sådan kamera kan din simmer også eje, billederne kan derefter hænges op på væggen i hjemmet.

Ja, der bliver noget at glæde sig til, jeg synes i hvert fald at det lyder spændende :D
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Masser af nye muligheder i Rejsefeber

Indlægaf egon.weber » 19. aug 2009, 02:02

Ja jeg ser osse frem til den udvidelse, så vi kan bruge den belønning i deres liv, der hedder ferierende. :D
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Annbirtha » 19. aug 2009, 07:12

Nej altså hvor ser det spænende ud og det bliver en helt ny måde at spille Sims på, sådan lidt adventure like. Med hensyn til videoen på siden, kan jeg godt forstå hvorfor det hedder en "teaser" for den pirrer jo ved ens "må ha nu" syndrom. :twisted:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

fejlkode ?

Indlægaf githeh » 20. nov 2009, 11:09

Tak for det jeg fik et hurtigt og rigtigt svar,
som jeg skrev til jer: I er dygtige.

En tidlig og julehilsen. githeh.
githeh
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Annbirtha » 20. nov 2009, 16:39

Selv tak mor, du finder nok aldrig rigtig ud af at skrive i et forum :Sympati:

Tak for det jeg fik et hurtigt og rigtigt svar,
som jeg skrev til jer: I er dygtige.

En tidlig og julehilsen. githeh.

Dette skulle have været indsat som svar her på viewtopic.php?f=64&t=3744 men pyt med det, bare du kan finde ud af dit spil er det er jo det vigtigste.
Og glædelig jul til dig også :lol:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 3 Rejsefeber (Udvidelsespakke)