Nyt hår ønskes

Her kan du snakke om ting der relateret til bodyshop.

Indlægaf Annbirtha » 6. okt 2005, 14:47

Jep, nemlig Dads, og frisuren er også brugt på min nye Avatar...hmm... som Dads også har lavet, så ligner jeg nemlig min Simselv i Frillerup Nabolag. JUBIIIII. :jumpingjack:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Nephisariah » 4. jul 2006, 07:23

Dads skrev:
Nephisariah skrev:Hej Dads!

Hvordan får du lavet de flotte hårmeshes??

:bigwave: Knas

Hej Nephisariah.
Først og fremmes tak fordi du synes de er flotte :D
Det er ikke noget mesh, for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det program. Jeg ville sikkert godt kunne finde ud af det (måske) hvis manualen var på dansk, men hår mesh og andet -Det kan jeg bare ikke :( . Så dette hår jeg har lavet til Annbirtha er maxis mesh hår, som jeg har "leget" lidt med.

Hej Dads! :2wave:
Jeg må sige jeg stadig er imponeret og Annbirthas nye hår stadig er flot (sejt :bigsunglasses: ).
Hvilket program bruger du når du laver ændringer i Maxis' egne mesh, for den nød har jeg endnu ikke knækket..... :sick2: :Tænker:
Jeg er bedre til at farve håret om og på den måde skabe ændringerne, jeg har brug for!! :crymadly: :lol:
Knas
Nephisariah
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Dads » 4. jul 2006, 11:25

Hej Nephisariah. Tak for ros igen :D

Nu er det noget tid siden jeg lavede det, men jeg brugte i hvert fald Paint Shop Pro til, at lave håret. Det er det krøllede maxishår jeg har brugt, og i alpha filen mener jeg, at jeg glattede krøllerne ud, så håret ikke havde de store krøller, og derefter fandt jeg så håretfarve og form. Altså noget hår, som ikke var krøllet men glat.

Men når du skal ændre i maxis's hår skal du bruge alpha filen (sort/hvid filen) hvor du derefter tegner i håret med enten sort eller hvid.
Sort= Du forkorter håret.
Hvid= Du forlænger håret.

Jeg håber det var en hjælp. Ellers siger du til :wink:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Foregående

Tilbage til Bodyshop