Kan ikke åbne bodyshop.

Her kan du snakke om ting der relateret til bodyshop.

Kan ikke åbne bodyshop.

Indlægaf robert » 14. sep 2006, 17:32

Jeg kan ikke åbne bodyshop. Først sidder jeg og har lige installeret Adobe Photoshop Elements 4.0 (hvilket er et udmærket program). Bagefter vil jeg åbne bodyshop og lave noget tøj med programet. Men nu kan bodyshop lige pludselig ikke åbnes. Når jeg klikker på bodyshop ikonet kommer der dette her:
Billede
Hvad betyder det? HVorfor står der at programmet har fundet en fejl og afsluttes?
Senest rettet af robert 14. sep 2006, 17:43, rettet i alt 1 gang.
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Sissek » 14. sep 2006, 17:42

Måske skulle du overveje at installer det igen. Jeg har også problemer med bodyshop lige nu. Men det er nu fordi jeg har fået noget snavs downloaded. Æv
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf robert » 14. sep 2006, 17:44

Istallere det igen? Hvordan skal jeg installere det igen? Er der da en side hvor man kan hente programmet?
Robert
Billede
Hr.Avatar
Min simpage.
Brugeravatar
robert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København Ø

Indlægaf Pusserpien » 15. sep 2006, 07:47

jamen kære Robert du har jo udvidelses pakkerne ikke sandt .....så installerer du bare fra én af dem :wink: husk først at fjerne det først installerede under tilføj/fjern programmer i dit kontrolpanel
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Nephisariah » 15. sep 2006, 13:49

Jeg har til tider været i samme situation. :(

Nogle gange er det eneste du skal gøre at genstarte computeren, da det godt kan drille når nye programmer er installeret og man forsøger at spille med det samme.... :oops:

Det kan også være du ikke har klikket på den udgave af bodyshoppen som tilhører den nyinstallerede udgave. :roll:

Men hvis intet af ovennævnte hjælper, så kan du næsten kun fjerne det nyinstallerede spil og så på ny installere den "pakke" der har voldt det nævnt problem.. :(

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Socki » 6. jan 2007, 11:56

Jeg har også lidt problemer med det, men jeg plejer at lukke alle de programer jeg har kørende, så åbner jeg BodyShop Og SÅ billedProgrammet, så virker det nemlig :D
Brugeravatar
Socki
Baby sim
Baby sim

Tilbage til Bodyshop