Sådan bygger du blandt andet kollegier

Ofte stillede spørgsmål om Uni pakken

Sådan bygger du blandt andet kollegier

Indlægaf wholle » 14. jan 2008, 22:29

Frillen skrev:
Mange undrer sig sikkert over, hvordan man laver et kollegie i den nye udvidelsespakke University, så her har jeg flikket en lille hurtig guide sammen.

1. Start med at lave en almindelig beboelsesgrund i et universitetsnabolag.
2. Byg dit kollegie som du gerne vil have det til at se ud.
3. Der er 3 ting, som er dødpine nødvendige for at din grund kan opfattes som et kollegie.
- Du skal have det nye komfur, ellers kommer kokken ikke.
- Du skal bruge bruge køkkenbordsdiskene(dem som ikke kan placeres op ad væggen), ellers vil han ikke servere mad.
- Du skal bruge de nye navnedøre til værelserne(antal døre=antal studerende), Husk at vende dørene rigtigt(navneskilt ud).
4. Du kan også placere en brandalarm eller sprinkler, jeg vil anbefale sprinkleren.
5. Du kan også placere et køleskab, men det er kun simmerne som bruger det, kokken bruger det ikke.
6. Åbn kodevinduet(CTRL+SHIFT+C) og skriv: changeLotZoning dorm
7. Gem din grund og gå ud i nabolaget.

Din grund er nu blevet til et standard kollegie, du kan teste det ved at sende en simmer ind på dit kollegie.
Du kan stadig ændre på kollegiet ved at åbne kodevinduet mens du er inde på grunden, skriv:
boolProp dormSpecificToolsDisabled false
Tryk F3 efter at du har aktiveret ovenstående kode, og du kan nu bruge alle byggeværktøjerne, men kun så længe du er inde på grunden, ellers skal du skrive koden en gang mere.
Hvis der bor en simmer på kollegiet mens du bygger eller køber ting, så bliver prisen trukket fra din simmers pengebeholdning.

Du kan læse hele tråden her, der rummer lidt flere tip omkring kollegier:
viewtopic.php?p=32#p32
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin
 
Indlæg: 1241
Tilmeldt: 2. aug 2005, 09:15
Geografisk sted: Her!

Tilbage til Sims 2 University

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 1 gæst

cron