Hotel

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

Hotel

Indlægaf SimsFreaken » 7. nov 2008, 22:09

Jeg har både OPB og BV og elsker at lave butikker med mine simmer, og så havde jeg hørt fra en veninde at man også kan lave hoteler med simmerne som ejer så jeg lavede en offenlig grund og lavede en masse rum og sådan noget. Jeg satte også de rigtige døre i og satte en hiotel skrank da jeg så købte grunden og gik ind på dem kunne min simmer ikke stå ved skranken og jeg kunne heller ikke få mine medarbejder til at gøre det.. kan man overhovde gøre det?
Med alt for høje forventinger
Brugeravatar
SimsFreaken
Voksen sim
Voksen sim

Geografisk sted: Lidt ude for århus

Re: Hotel

Indlægaf Annbirtha » 8. nov 2008, 11:29

Jeg tror at du skal være på en af ferieøerne for at hotellet virker, for i guiden står der bla.:

Sådan laver du et feriemål
Lav dine egne ferienabolag, dine simmere kan tage til for at undslippe den daglige trædemølle. Vælg en af feriemålskabelonerne (Fjernøsten, bjergene eller øen) og tilføj derefter hoteller, turistseværdigheder og aktiviteter, offentlige grunde og meget mere.

For at huset skal virke som et hotel skal man sikkert placere sin grund på en af øerne.

Snydekoden er:
changelotzoning hotel
Denne snydekode lader dig ændre grundens zonetype. Før du "genzoner" en grund med denne snydekode skal du sikre dig, at ingen simmere bor på den. Hvis du vil bruge denne snydekode, skal du gå ind på den grund, du vil genzone, indtaste snydekoden og vælge en af zonemulighederne. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Mona Solstråle » 8. nov 2008, 12:39

Du kan sagtens bruge et hotel til overnatning i et almindeligt nabolag. Det har jeg gjort, i forbindelse med både resturanter og dansesteder.... MEN et hotel med din simmer, ved skranken, som ejer? Det har jeg ikke hørt om?
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf SimsFreaken » 8. nov 2008, 18:02

Nåh underligt... men tak agligevel mona
Med alt for høje forventinger
Brugeravatar