køb hoteller

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

køb hoteller

Indlægaf fatzo2008 » 30. jan 2008, 15:59

hej allesammen!

jeg har tænkt om man engtelig ik kan købe de hoteller på ferie øerne
ligesom i midtbyen med en resturant

og hvordan man gør hvis man kan.

mvh danni
fatzo2008
Baby sim
Baby sim

Re: køb hoteller

Indlægaf Alida » 30. jan 2008, 18:32

Nej, det kan du ikke.
The below statement is true - Teksten nedenunder er sand
The above statement is false - Teksten for oven er falsk.
Alida
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Skovlunde, men går i skole på Nørreport, så kan vel også spottes dér

Indlægaf Mona Solstråle » 30. jan 2008, 20:45

Hej fatzo 2008!

Jeg vil ikke gentage Alida, men du har sendt mig et spørgsmål i en PB. Jeg kan ikke sende svaret?! Så du får det her. Måske er der flere der kan supplerer med tips og ideer. :wink:

Du kan bygge hoteller på en offentlig grund. Du ændre den til en hotelgrund, ved at holde ctrl og shift nede og trykke på C herefter skriver du changelotzoning hotel
For at simmerne kan overnatte på hotellet, skal du have de nye hoteldøre og en hotelskranke. Hvis de har telefoner på værelset, bord og stole, kan de desuden bestille romservice.
Det kræver selvfølgelig Bon Voyage.

Du kan også bygge hoteller i de almindlige nabolag og simmerne kan overnatte der.... selv om de ikke har bestilt ferie.

God fornøjelse!
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Nephisariah » 31. jan 2008, 11:03

Svaret på om du kan købe hoteller er som Alida siger i hendes indlæg "Nej, det kan du ikke..."

MEN..... Når det så er sagt så prøv at læse side 8 i spilvejledningen, der var med spillet, der står følgende under "Ferieboliger":

Hvis dine simmere har nok simleoner, kan de bruge penge på en feriebolig! Huse i populære og eksótiske områder koster nogenlunde det samme som almindelige hjem - så tænk på, hvor meget dine simmere kan spare på hoteludgifter!

Hvis du vil købe en hytte ved en sø, et hus i bjergene eller en bolig i det fjerne Østen, skal din simme vælge EJENDOM....... KØB FERIEHJEM ved en tlefon eller en computer. Dine simmere kan også vælge deres nye ejendom ud fra de muligheder, der er i ferieområderne. Når din simmere har købt et feriehjem, kan de ændre det såmeget de vil.

Du kan også bygge et nyt feriehjem i de eksisterende ferienabolag - akkurat som med et normalt hjem.

nej du kan ikke købe et hotel og blive hotelejer, men ja du kan sagtens købe en feriebolig/feriehus (sommerhus) til din simmer....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage