Gravid, men maven vokser ikke

Her kan i diskutere den 6. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 6. September 2007.

Gravid, men maven vokser ikke

Indlægaf egon.weber » 25. nov 2007, 01:42

Min kvindelige simmer er gravid, det har hun nu været næsten 5 simmerdage, men maven er ikke vokset, hun har haft de sædvanlige 3 opkastninger, men ellers ikke andet.
Nogen der har en idé om hvad der galt??
Ps de har et barn og en teenager i forvejen!
Hun risikere at miste jobbet, da hun bruger sine feriedage, er ikke til at drive væk fra hjemmet, hun påstår hun er gravid!
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Briher » 25. nov 2007, 09:58

Jeg har aldrig oplevet det, men det kunne lyde som en fejl eller en konflikt pga. et inkompatibelt hack.

Hvis du har downloadede hacks liggende i din Downloads folder, kan du prøve midlertidigt at inaktivere dem (f.eks. omdøbe typen fra package til bak) og spille lidt uden dem. Hvis det hjælper, og maven vokser, så er der sikkert et at dine hacks, der ikke er up-to-date, så de fungerer med BV.

Det kunne evt. være gældende med nogle af Squinges populære hacks. Han har forladt Sims-samfundet og vedligeholder ikke sine hacks, så de kan evt. have nogle problemer i forhold til BV.
Squinge har f.eks. lavet et hack, så gravide kan gå i valgfrit tøj - et meget benyttet hack.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf egon.weber » 25. nov 2007, 10:18

Jeg har nogle downloads, men ikke tøj, kun vægge gulve og en vw-boble i mange forskellige farver og så tagrenderne herfra. Det der undrer mig, de har fået 2 børn, og jeg har ikke lagt nye downloads ind, efter jeg startede i Frillerup, ja det er desværre den grund der er gået ned, har kun brugt de farver og tapeter/gulve der er uden * dvs. ea-ting alt sammen, på nær mandens skin, der er fra Måneskin her!
Selv deres tøj er det uhyggelige grimme kluns der følger med spillet/udvidelserne!
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Briher » 25. nov 2007, 10:55

Tøj, hår, hudfarver, vægge, gulve, terræn er ikke hacks, så de er helt ufarlige.

Med hacks mener jeg her "rigtige" hacks - downloads, som kan ændre på spillets opførsel.
Men den slags lyder det ikke til du har, så den mulighed kan vi vist godt udelukke.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf egon.weber » 25. nov 2007, 11:52

Æv hvor surt, noget tyder på jeg må forfra med mit Frilleruphus/familie, nu er hun sq gravid på 2. uge, uden at maven er vokset, sikke en fejl der er i spillet, de første 2 børn var der ingen problemer med, men nu ser det ud til at skidtet ikke virker efter hensigten :vsad:
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Briher » 25. nov 2007, 12:20

Måske er der nogle kloge hoveder, der kan komme med et godt bud lidt senere. Du kan da håbe :wink:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Re: Gravid, men maven vokser ikke

Indlægaf Frk. Emma » 19. jan 2008, 17:02

Prøv at skrive boolProptestingCheatsEnabled true, og så trykke på ctrl eller knappen over (kan ikke huske hvilken :( ) imens du trykker på den sim, der er gravid.. Så finder du et sted hvor der står "spawn" eller sådan noget, og inde under den er det noget der hedder "tombelstone of L" eller noget i den stil. Nu kommer der en gravsten. Tryk på den (den gravide simmer skal være valgt ! ) og vælg speed op my prednaty. Så skulle det gerne gå hurtigere, jeg ved ikke om det hjælper...
Jeg håber du kan forstå den lidt indviklede forklaring.. :mrgreen:
Brugeravatar
Frk. Emma
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Tilbage til The Sims 2: Bon Voyage