De har uploadet nogle billeder, kvaliteten er dog ikke noget at skrive hjem om, men hva pokker nyheder er jo nyheder.
Umiddelbart så ser det ud til at vi får mulighed for at lave rigtige strandgrunde(jeg er ikke sikker, men det ser ud som om)

Af nye objekter kan jeg se en massagebænk, strandtæpper, Øksekastning på målskive, bygge sandslotte samt ser det ud til at man kan planlægge sine oplevelsesture i en speciel skærm

Ja nu glæder jeg mig pludselig rigtigt meget

Forresten her er billederne:
http://sims.capitalsim.net/galeria/bonvoyage
OPDATERING:
Her hvad Capitol Sims skrev om deres oplevelse med Bon Voyage...
På et af billederne kan i se de første strandgrunde med rigtige bølger på vandet.
På et andet billede kan i se massagebænken og udflugtsbåden i baggrunden.
Ferier og udflugter bliver planlagt og betalt på forhånd i et specielt udflugts- og ferieplanlægningsvindue, en guide vil følge og rådgive simmerne på hotellet.
Det ser ikke ud til at vi kan drive hotellerne selv ved hjælp af OFB-udvidelsespakken, hotellerne er en offentlig grund som bliver drevet af bestemte NPC'ere.
De nye specialkarakterer er Yeti (Måske den afskylige snemand??), de dukker frem, hvis dine simmere er faret vild.
Hvis du støder på en Yeti, kan du tage den med hjem, de kan vokse og dø, de er maskuline og elsker at danse, de kan også tage sig af de små simmere(babyer og børn)
I en kommende video vil vi kunne se båden mere detaljeret samt dens tilhørende pirat-spøgelse.
Simmerne vil også kunne få piercinger!
Dette var frit oversat fra deres hjemmeside, så hæng mig ikke op på småfejl i oversættelsen