Jamen så blev det da endeligt bekræftet at den vi skal på ferie i den næste udvidelsespakke
Jeg er absolut ikke ked af temaet, da det passer rigtigt godt i tråd med Seasons, vi har jo i forvejen fået vejret til ferien
Om det bliver Vavation fra Sims 1 om igen med lidt kraftigere udvidelser, gør ikke mig noget da jeg syntes at det var en af de bedre udvidelsespakker, som man kun kan elske hvis man er en bygger
Jeg håber bare at de opper sig en del med udendørsting som f.eks. træer, buske, blomster, dekorationsting osv. da jeg efterhånden synes at disse ting er ved at være lidt forsømte!
Briher skrev:Der kommer også noget for byggerne denne gang. (billede 3)
Pagodetage med og uden drager, nye vinduer og døre - altså kinesisk/japansk inspireret.
Jeg lagde også hurtigt mærke til pagoda-tagene, man har dog kunnet lave dem i en vis udstrækning indtil nu, men med de rigtige svaj ser de naturligtvis meget bedre ud
Det med dragerne og andet pynt på tagene kan vi jo allerede nu, hvis man har Seasons, kan man jo placere objekter på tagene
Apropos tage, så håber jeg virkeligt at vi snart får muligheden for at lave tage uden udhæng, altså tage som ikke stikker ud over husvæggen, det ville virkeligt rykke gevaldigt når man skal bygge avancerede tage, da kombinationsmulighederne pludselig bliver mangedoblet så
Er jeg den eneste som har bemærket at fyrtræerne på billede 1 ikke ser identiske ud, samt virker de heller ikke til at være lige høje... Hmmm
Men jeg glæder mig da helt vildt til at se hvad de disker op med af ting og sager *Min kuffert er allerede pakket*