Så kom den færdige Pets patch endelig!

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Så kom den færdige Pets patch endelig!

Indlægaf Frillen » 31. jan 2007, 22:03

Efter flere måneders venten er den færdige Pets patch endelig blevet frigivet, der er tale om en hel del fejlrettelser!
Specielt har jeg ventet med spænding på om de fik den nye snydekode IndividualRoofSlopeAngle til at virke, og det gør den :2thumbsup:
Umiddelbart ser det ud til at de fejl jeg havde er blevet rettet :thumbsup:

Nedenunder er der links til patchen:

Download The Sims 2 Pets CD Patch
(Gælder for både DVD og CD versionen)

Download The Sims 2 Pets Digital Download Patch
(Skal bruges hvis du købt Pets via EA Download)
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Maria92 » 31. jan 2007, 22:11

YES!
det var på tide, herligt, tak for at holde os opdaterede Frillen :thumbsup:
den bliver fluks downloaded og installeret :D
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf wholle » 31. jan 2007, 22:44

Hurra! :bigwave:
Det var også på tide!
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Stento » 31. jan 2007, 23:00

Hej,
Jubiiii! :waytogo: Ja og den virker også hos mig! Endelig kan jeg komme til at spille Sims, ”sådan rigtigt igen.” :jumpingcool:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf Annbirtha » 1. feb 2007, 14:43

Ja det var vist på tide, men underligt nok, når jeg læser de fejl spillet retter er der ingen fejl jeg kan genkende, bortset fra det med tagene.
Jeg har godtnok Downloaded filen, med er lidt i tvivl om jeg skal installere den, når nu mit spil virker som det skal :Tænker: .
Men hvis Stento virkelig kan få sit spil til at virke for første gang siden Pets, så er det bare helt super :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Hejren » 1. feb 2007, 17:24

Bedre sent end aldrig, EA! Jeg var da på nippet til at opgive. Men særligt for Stento må det være "en særlig dag i dag". Du har godt nok måttet vente længe på at få det, du har betalt for! :evil:

Jeg kan (heldigvis) heller ikke genkende fejlene i listen. Til gengæld er "mine" fejl åbenbart ikke blandt rettelserne. :crazy2: Men nu da jeg kan se, hvad jeg kan risikere at ramle ind i, hvis jeg IKKE installerer patchen, tør jeg da nærmest ikke lade være med at installere den.Billede Man bliver jo helt "svedt" ved tanken! Billede
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Briher » 1. feb 2007, 17:31

Der er kun en enkelt af fejlene jeg har oplevet - nemlig den at en sim tager en kattekilling med på arbjde.
Killingen var MEGET sulten mens de var væk, men det var umuligt at give den mad så jeg var spændt på om "dyreværnet" kom for at fjerne kattene ... Men heldigvis kom killingen hjem i god behold, og så var der dømt spisning.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Annbirtha » 2. feb 2007, 09:57

Jeg har installeret patchen alligevel, for jeg tænkte at den opdatering jo alligevel er med når jeg får Seasons.
Men nu har jeg svært ved flytte genstande når jeg bygger, vil jeg f.eks tage fat i en stol og flytte den, så griber musen fat i noget helt andet længere væk.
Men når jeg sætter tingene på plads bliver de godtnok placeret korrekt,....dumme patch :fixcomputer:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Stento » 2. feb 2007, 10:51

Hej,
Ja!! Ok! Jeg var måske lidt for meget jubelglad. :crazy:
Jeg spillede en af EA Games egne huse, med en dame og hendes to store katte og en lille ny killing. De store katte, der kunne jeg kun se hovederne og noget af deres ryg? Og killingen var som sunket i jorden, jeg kunne kun se diamanten der bevægede sig?
Så alle fejlene har de ikke fået med. :swearing:
Dejligt var det da, at kunne spille igen, uden at det hele gik ned eller forsvandt!
Men det var rigtigt sødt af jer, at i har været bekymret på mine vegne, tak for det. :Sympati:
Mange hilsner
Stento
Brugeravatar
Stento
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Denmark

Indlægaf simsekisser » 2. feb 2007, 13:32

På banen igen efter lang tid`s fravær, men LAD FOR GUDS SKYLD vær med at inst. den PATCH efter at jeg har gjort det, er min Body Shop helt anderledes, alt hvad jeg har hentet af " læbestifter, sminke smykker" alt er væk, og den ser helt anderledes ud end den plejer, så det er lige før jeg springer i luften af arrigskab, så ville jeg da heller undvære de jobs til mine dyr, og nu aner jeg virkelig ikke om man kan afst. den igen.

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Hejren » 2. feb 2007, 14:24

Mine downloads er der endnu, men jeg prøvede lige at lave en sim i CAS, og gav hende bl.a. en halskæde på. Den blev til blå firkanter i spillet, men da jeg så lod hende 'change appearance' foran et spejl, og valgte den samme halskæde igen, så den normal ud. Mystisk, men det virkede altså.
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 2. feb 2007, 15:16

Det næste bliver måske en patch til patchen *tsk tsk. :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf nadia » 21. feb 2007, 11:34

vil I så fraråde en at downloade den der patch? :? :shock:
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 21. feb 2007, 11:41

nadia skrev:vil I så fraråde en at downloade den der patch? :? :shock:

Principielt vil jeg altid tilråde folk at installere en patch, da der er en hel del fejlrettelser deri som er dødpinenødvendige, især hvis du downloader huse som er lavet med forskellige taghøjder, ellers vil disse huses tage kollapse første gang du gemmer på sådan en grund, men til syvende og sidst må det jo være op til dig selv - Personligt har jeg fået rettet rigtigt mange irriterende småfejl, så jeg kan godt leve med et par enkelte nye :superior:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf nadia » 21. feb 2007, 11:44

okay..nu skal der downloades :D
see ya,

Nadia :)