Reinstallation - efter installation af Pets?

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Reinstallation - efter installation af Pets?

Indlægaf Hejren » 25. dec 2006, 20:40

Nu har min kære mand sørget for at jeg er LIDT mere "up-to-date" - og har givet mig Pets i julegave. Og så er det jo jeg begynder at skulle tage tilløb til at installere - med diverse back-up og jeg-skal-komme-efter-jer-skal-jeg...

...men der har vist været i nisse i huset, for IKKE om jeg kan finde min version af University - og jeg har en skummel anelse om at jeg mindst EN gang er nødt til at af- og geninstallere hele "svineriet". Men hvor mange af jer var rent faktisk nødt til at reinstallere efterfølgende? Eller det er måske nemmere at spørge: var der OVERHOVEDET nogen af jer, der undgik det? For nu er jeg jo lidt i syv sind - om jeg skal vente med at installere Pets, til jeg har mulighed for at fare hen i den nærmeste butik, og investere i University - igen... :roll: - eller om jeg tør risikere nedbrud indtil i overmorgen. :lol:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Briher » 26. dec 2006, 01:06

Jeg har ikke haft brug for at geninstallere efter Pets, så det er ikke alle der sker alverdens dårligdomme for.

Men en backup er ALTID en god "livline" - kan kun anbefales.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf wholle » 26. dec 2006, 01:50

Jeg har aldrig haft brug for at geninstallere pga. en ny sims2 pakke :)
Men jeg tager jeventlig backup af min sims2 mappe (og andre data) da jeg af andre grunde efter hånden har midstet data nok :fixcomputer:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf MeresimP » 26. dec 2006, 16:50

installerede Pets helt uden problemer og har heller ikke særlig mange af de omtalte fejl i spillet. Så man kan godt være heldig ;)
Held og lykke!
hilsen fra
MeresimP

- en af de tussegamle simstosser ;)
Brugeravatar
MeresimP
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Lch » 26. dec 2006, 18:08

Har heller ikke behøvet det.. Jeg havde faktisk næsten ingen fejl overhovedet :D

- Men jeg plejer altid at være super heldig med sims spil..
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Annbirtha » 27. dec 2006, 12:40

Tillykke Hejren med din Pets, så kan Bethoven jo snart flytte ind hos dig.
Jeg har jo nogle/enkelte/en del/faktisk ret mange, downloads (der ikke lige skal være hvor de er, men er der alligevel, for de er ikke til at undvære) i min downloads mappe, og derfor kunne jeg ikke få mit spil til at vise disse filer, så jeg afinstallerede for at installere igen for at se om det hjælp, men jeg kunne da sagtens køre med spillet uden afinstallation. :wink:
Hvad skal du iøvrigt med Uni pakken, så spændene er den da heller ikke, den kan som nok undværes.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Frillen » 27. dec 2006, 13:25

Jeg havde skam heller ikke brug for ominstallering eller noget som helst, mit spil kørte som smurt efter Pets-installationen, bortset fra at jeg måtte fjerne nogle downloadede objekter samt leve med Pets-fejlene :lol:

Annbirtha skrev:Hvad skal du iøvrigt med Uni pakken, så spændene er den da heller ikke, den kan som nok undværes

Det kan godt være at jeg står lidt alene her, men University pakken gav os:
Mulighed for mere end 5 etager, 45 graders drejning af møbler, fler-etagers søjler og porte, søjler med buer imellem, genoplivningstelefonen(mulighed for zombier), komplet middelalder tema i møbler og objekter, mobiltelefoner, fællesbruser, lejrbål, sprinkler, arkadespil, poolbord, musikinstrumenter, træningsmaskiner...

For slet ikke at tale om muligheden for at spille unge simmere igennem en universitetsuddannelse, men bare alle de specielle objekter, byggemuligheder samt snydekoder som University bød på vil jeg for alt i verden ikke undvære - Personligt mener jeg at hvis man kigger under kølerhjelmen, så var det University der gav flest generelle muligheder til spillet, især når man bygger :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Annbirtha » 27. dec 2006, 13:42

Guuuuud kom alt det med Uni, det var dog forbavsende, jeg må tage mine ord i mig igen :oops:
Jeg tænkte mest på at spille med sin sim på universitetet, det gør jeg nemlig aldrig.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf wholle » 27. dec 2006, 15:34

Annbirtha skrev:Hvad skal du iøvrigt med Uni pakken, så spændene er den da heller ikke, den kan som nok undværes.

Uni skal vel også bruges for at huse andre har lavet virker ikke? :Tænker:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Siri » 27. dec 2006, 17:53

Lch skrev:Har heller ikke behøvet det.. Jeg havde faktisk næsten ingen fejl overhovedet :D

- Men jeg plejer altid at være super heldig med sims spil..

samme her :wink:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Hejren » 27. dec 2006, 22:52

Frillen skrev:Mulighed for mere end 5 etager, 45 graders drejning af møbler, fler-etagers søjler og porte, søjler med buer imellem, genoplivningstelefonen(mulighed for zombier), komplet middelalder tema i møbler og objekter, mobiltelefoner, fællesbruser, lejrbål, sprinkler, arkadespil, poolbord, musikinstrumenter, træningsmaskiner...

For slet ikke at tale om muligheden for at spille unge simmere igennem en universitetsuddannelse, men bare alle de specielle objekter, byggemuligheder samt snydekoder som University bød på vil jeg for alt i verden ikke undvære - Personligt mener jeg at hvis man kigger under kølerhjelmen, så var det University der gav flest generelle muligheder til spillet, især når man bygger :wink:

Det er jo lige præcis DET, der gav mig nervøse trækninger! Mit spils opbygning vil lige netop strande, hvis jeg skulle afgive alle de muligheder - så du skal ikke tro du står helt alene (er noget :lol: :wink: ), Frillen. Jeg er HELT på det rene med, hvad University har givet os. Derudover spiller jeg heller ikke university - med mindre jeg render ind i en simmer, der absolut vil have 3 børn med universitetseksamen. :boring:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Tilbage til The Sims 2: Pets