Salg af kæledyr

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Salg af kæledyr

Indlægaf Mizz_HotKiss » 30. okt 2006, 09:42

Er der andre der har samme problem som mig?
Jeg har købt nogle hunde via min telefon og har trænet dem op i alt, så jeg kan sælge dem for mere end jeg gav.
Men (nu kommer mit problem), når jeg sælger dem (salg af kæledyr), så får jeg ikke en rød øre for det.
Solgte 2 hunde og kunne se manden betalte lidt over 5000 simoloner for hver, men de røg bare ikke ned i min pengebeholdning :(
Øv øv , havde ellers lige fundet ud af, at jeg ville gå hjemme og træne dyr, for at sælge dem videre, men på den her måde ender det jo med, at jeg ikke kan betale huslejen hehe medmindre jeg finder et alm job til min simmer altså.
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Høng

Indlægaf Sissek » 30. okt 2006, 16:22

Øv hvor surt. Den må høre under fejl.
Mærkeligt at vi alle har forskellige fejl. jeg har ingen problemer med at sælge min kæledyr.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Briher » 30. okt 2006, 16:59

Kan man sælge via telefonen ? :o
Her har jeg indtil nu taget til offentlig grund for at sælge dem til de personer, der nu var der, og pga. dette opgivet at spille med en kennel, hvod de lever af at opdrætte og sælge dyr. Det ville blive alt for meget med alle de dyr, der kom til at rende rundt sammen med de personer jeg solgte dyrene til.
Men det kunne være jeg skulle kigge lidt nærmere på den telefonliste :wink:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Sissek » 30. okt 2006, 18:15

Man kan desværre ikke bruge telefonen. Kun sælge direkte til en anden. Så en kennel er en god ide, hvis du kan holde ud at have alle de dyr rendende rundt. Man kunne vel lave et indelukke i haven til dem og forbyde adgang til huset.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Mizz_HotKiss » 30. okt 2006, 19:06

Nej jeg har ikke solgt dem via en telefon, jeg adopterede et par stykker, opdragede dem og trænede dem og solgte dem til naboer osv.
Det har så været muligt for mig at få penge når jeg sælger, men de 2 sidste som gav rigtig godt, der fik jeg intet :( øv bøv
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Høng

Indlægaf Briher » 30. okt 2006, 23:26

Jeg spillede lidt men en kennel, hvor de havde 2 hunde, der fik hvalpe. Hundene havde jeg i en hundegård og selve huset var låst for kæledyr, så de kom ikke ind og ødelagde noget. Det gik såmænd meget godt med 5 dyr på en gang.
Familien havde intet job, men trænede hundene og solgte dem på offentlige grunde til de personer, der var der. Så langt så godt.

Og så det trælse.... nu var der jo blevet solgt 10-12 dyr på den måde og næsten hver gang, der gik en nabo forbi huset, havde de et af dyrene med og konen i huset fik stort set kun ønsker om at lege med eller være god ved et af de solgte dyr - ikke dem, der var tilbage. Hvis hun da ikke ønskede at få dem tilbage i familien. :(

Så jeg stoppede. Det var ikke en god måde at tjene penge på. Ellers ville alle naboerne jo efterhånden have en bunke dyr - og det var ikke lige det, der var meningen. Bare man kunne sælge til en ukendt - og så var den væk .... :wink: ligesom malerierne man sælger ...
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Sissek » 31. okt 2006, 09:52

Det er lige hvad jeg gør, altså sælger til ukendte. På den måde forsvinder dyrene ud af nabolaget + jeg gider ikke se mine hvalpe/killinger hos andre af mine sims. Kun nogle enkelte har jeg solgt i til simmer i nabolaget.
Det jeg gør er at kabre folk når de går forbi huset - snakke lidt med dem og så præsentere dem for mine dyr. De allerfleste gange bliver dyrene solgt.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Tilbage til The Sims 2: Pets