Fejl i spillet - hvilken fejl har du fundet

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Indlægaf Frillen » 7. jan 2007, 21:12

Tillykke til dem som ingen fejl har, i hører til de meget få :D
Godt nok har jeg ikke nogen dybt alvorlige fejl som gør det utåleligt at spille, men jeg har mange småfejl, som nærmere bare er lidt irriterende :lol:

Personligt glæder jeg mig til patchen kommer :happybaby:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Maria92 » 7. jan 2007, 21:54

én af mine simmere vil helst være usynlig, bogstavelig talt. Ligepludselig forsvinder hun bare, og kommer ikke tilbage, før jeg er gået ud og ind på grunden igen.. og når hun er usynlig kan man ikke via andre simmrer trykke på hende... meget morsomt, når de andre på grunden på eget initiativ leger pudekamp med en svævende pude :laughing2:

Billede
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Min fejl

Indlægaf Sims2 elskeren » 8. jan 2007, 12:20

Jeg har den mest irriterende fejl i mit spil, og den driver mig til vanvid!!! :evil:
1. Når jeg er inde på Skovgaarde familien, så hakker den hver 10. sekund, bogstaveligt talt... Jeg suidder og venter i 10 sekunder på at den kommer tilbage, og så ti sekunders spil, og så ti sekunds venten. Heldigvis er det ikke sådan i alle familierne.
Brugeravatar
Sims2 elskeren
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: København

Foregående

Tilbage til The Sims 2: Pets