Fejl i spillet - hvilken fejl har du fundet

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Indlægaf Signe » 25. okt 2006, 18:20

da jeg købte mit pets så fik jeg at :wink: vide at der var rigtigt mange der har oplevet der gik noget galt under instalasionen
Signe
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Indlægaf Briher » 25. okt 2006, 21:47

TuttiI skrev:Den anden fejl jeg har opdaget i mit spil er når min simmer vil lave noget med dyret. Så hvis du går ind på dyret vil der jo automatisk være et billede af simmeren og så hvis man holder musen henover kan man se hvad simmeren vil. (Det er jo meget normalt) Men billedet af simmeren er sort-hvid. Ret underligt, men jeg kan sagtens leve med det. (:

Gosh hvor er her mange som har nogle alvorlige fejl! 0:

Det med at billedet er i sort/hvid er ikke en fejl, men blot for at vise at man ikke kan "stoppe" hvad dyret er i gang med.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf TuttiI » 26. okt 2006, 20:31

Nårh. Jamen så har jeg ingen fejl udover at afinstalere et download :b

Jeg er vidst sluppet meget let! ;D
Hejsa, kig da forbi http://www.simmomento.dk! :D
Brugeravatar
TuttiI
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Hillerød (:

Indlægaf Frillen » 26. okt 2006, 23:27

Der er vanvittigt mange fejl i denne udvidelsespakke og EA er klar over det, så de begynder snart en indsamling af fejl, langt de fleste af de fejl jeg har oplevet er småfejl, dog er der en masse fejl når man bygger huse, desværre ser det ud til at man ikke kan regne med at sit husdesign holder når man har gemt!
Desværre ser det ud til at tagværktøjerne er utilregnelige, den nye kode IndividualRoofSlopeAngle kun virker indtil man gemmer sin grund, næste gang man går ind på grunden er alt sat tilbage til normal igen!
Den gamle kode roofslopeangle fungerer dog nogenlunde, men ved lave tage kan den underliggende væg nu pludselig finde på at gå op igennem taget!
Desuden så fungerer de skrå tage ikk særligt godt sammen med de gamle tage, de har en tendens til at lave store grímme huller i taget :roll:

Jeg må indrømme at efter at have læst rapporteringerne på EA forum omkring alle de problemer som folk oplever med denne udvidelsespakke, så bliver jeg godt nok bange for at eksperimentere med spillet - Det virker som om at fejlene ved udvidelsespakkerne bliver mere alvorlige for hver gang de laver en udvidelse til spillet :?
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf wholle » 27. okt 2006, 00:49

Hmmm, det er da hvist ikke en færdig version af Pets der er kommet i handlen, men kun 1. beta version :roll:
Beta versioner plejer da kun at være til testerne, mon deres testere har sagt op i protest over at de ikke retter fejlene i spillet inden de sættes til salg? :Tænker:
Det kan også være at de bare bruger formeget tid på at lave extra pakker istedet for at koncentrer sig om at lave udvidelses pakkerne :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Hejren » 27. okt 2006, 11:31

Noget kunne godt tyde på at de burde bruge lidt mere tid på tests, men det er selvfølgelig en god forretning, hvis man kan få brugerne til at udføre tests for sig - og SAMTIDIG betale en mindre formue for at få lov til at være testere for EA. :lol:

De er snu, er de! :x Mon de har fået nogen ansat, som er kommet direkte fra Microsoft, og som har taget visse vaner med sig? :roll:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Sissek » 27. okt 2006, 11:37

Ha ha ha den var god. Men det er rigtigt, det virker som vi er testerne på et spil som vi har betalt kassen for. For dårligt EA. Det går for stærkt, de skal tjene penge skal de, og det går ud over os. Surt!
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Annbirtha » 27. okt 2006, 13:56

Jamen i tager fejl folkens, det er jo os der er testerne ik :Tænker:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Sissek » 6. nov 2006, 09:51

Jeg har endnu en meget irriterende fejl i mit spil. Min sim største ønske var at blive den øverste top inden for hospitalsvæsnet. Det prøvede jeg så at opfylde. MEN hver gang han var lige ved og næsten, røg han tilbage som kirurg. Ikke sådan at forstå at han blev degraderet, nej der stod bare lige pludseligt at han "kun" var kirurg. Det skete 3 gange inden han endelig nåede toppen. Mystisk fejl.
Jeg har også haft en lidt sjov fejl. En gæst var total usynlig, man kunne kun se hvor han var, ved at han f.eks. spiste. Vildt sjovt at se på.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf simsekisser » 6. nov 2006, 12:43

Ja jeg må indrømme at jeg også har flere fejl i mit spil, det er desværre ikke kun mine Simser der ikke kan få Arb. jeg kan heller ikke få Arb. til mine Dyr :( det er "ski" irriterende. :twisted:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Briher » 6. nov 2006, 16:54

I et af mine huse kan de ikke servere mad - kun lave mad til sig selv, hvis køleskabet står ved siden af et af de nye "hegn" til at afgrænse mellem 2 gulvtyper. Flytter man køleskabet eller "hegnet" kan de godt.

I et andet hus kan de ikke hente posten. De kigger bare på postkassen og går igen. Hvornår mon fogeden kommer :evil:

Og så er der det tidligere nævnte problem med trickbold, som de kun kan spille i nogle huse. Ikke i andre..

Så der er 3 forskellige ting jeg har set, men hver ting i hvert sit hus og ikke i de andre huse. :?
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Lch » 6. nov 2006, 17:57

Jeg kan ikke oploade mine dyr :(
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf simsekisser » 6. nov 2006, 22:19

Ja så er jeg stødt ind i et NYT problem, jeg kan ikke hente den "Bryllups-Bue" ind på en offentlig grund?, jeg har bygget en Kirke og ville gerne have Bryllups-Buen på, men det kan jeg ikke og nu kan jeg ikke huske om det er fordi jeg har brugt en kode for at kunne bruge den eller om det er fordi det bare er "Pet`s" igen? :?

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf MeresimP » 7. nov 2006, 00:24

Simsekisser - dette skal Pets vist ikke have skylden for.
Jeg kan ikke huske hvilken pakke der var der dels forhindrede dette dels gjorde at man ikke kan overnatte på en offentlig grund - væk med alle hoteller :vsad:

Jeg har på sims2net lært at løse problemet ved at lave en præst og lade ham bo i kirken som privat grund og så flytter brudeparret ind og bliver gift :wink:
Imens passer en husven huset - så de ikke skal starte forfra med indretning.
Lidt kringlet - men det fungerer!
Brugeravatar
MeresimP
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Frillen » 7. nov 2006, 01:06

Jeg synes også at listen over fejl vokser jo mere man spiller, den med at de ikke kan spille trickbold har jeg på alle de grunde jeg har prøvet, men ok det er en mindre fejl :lol:

Her er en af de bedre, jeg pakker et hus som jeg har lavet til en fil på computeren, afslutter spillet og prøver på at installere huset i spillet igen(dette gør jeg tit da jeg så kan komme tilbage til et punkt før den sidste gang jeg gemte det)

Men nus siger EA-installationen at jeg ikke kan installere huset, da det kræver en udvidelsespakke som jeg ikke har - Say what??? :shock:

Jeg har altså lavet et hus med en udvidelsespakke som jeg ikke har :laughing5:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

ForegåendeNæste

Tilbage til The Sims 2: Pets