Varulv

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Indlægaf Mizz_HotKiss » 28. okt 2006, 21:26

ja og jeg har set en som hedder Baltarzar (det var ham der bed mig) - sjovt at ham der er med i heksene fra warren manor, han hedder oz baltarzar når han er ond he he
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Høng

Indlægaf Lch » 29. okt 2006, 15:10

Har også mødt ham baltazar
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Briher » 30. okt 2006, 00:25

Jeg har kun mødt ulven med de lysende øjne den allerførste dag. Og aldrig nogen ulve med lysende øjne siden. :vsad: Jeg nåede da lige at få taget et snapshot af ham - som bevis på at jeg rent faktisk har set en. :wink:

Det er ret sjældent at der i det hele taget kommer en ulv forbi i de 2 nabolag jeg har spillet med indtil nu. Der kan godt gå både 4 og 5 dage uden en ulv. Og det er længe for de vidensimmere, der gerne vil se en - og så kommer ulven altid mens simmerne er på arbejde.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Frillen » 30. okt 2006, 01:47

Briher skrev:Jeg har kun mødt ulven med de lysende øjne den allerførste dag. Og aldrig nogen ulve med lysende øjne siden. :vsad: Jeg nåede da lige at få taget et snapshot af ham - som bevis på at jeg rent faktisk har set en. :wink:

Det er ret sjældent at der i det hele taget kommer en ulv forbi i de 2 nabolag jeg har spillet med indtil nu. Der kan godt gå både 4 og 5 dage uden en ulv. Og det er længe for de vidensimmere, der gerne vil se en - og så kommer ulven altid mens simmerne er på arbejde.

Godt med træer og buske forøger chancen for ulvebesøg :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Mizz_HotKiss » 30. okt 2006, 09:43

ja og ukrudt giver oz ulve, nogle gange mere end 1-2 stks af gángen
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Briher » 30. okt 2006, 16:56

Ja, det med træer, buske og ukrudt har jeg jo hørt, så jeg har pt 2 grunde med mange træer og buske. Det ene er et lille hus, jeg har lagt i en lille skov med over 20 træer og lige så mange buske. Buskene er overhovedet ikke blevet klippet i de dage jeg har spillet med simmeren (han har drukket 2 tønder livseleksir indtil nu og bliver gammel om 10) , så der er ukrudt overalt - men der er kun passeret en enkelt ulv forbi den grund i alle de omkring 50 dage - og det endda mens han var på arbejde. (i dagtiden) :vsad:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Mizz_HotKiss » 30. okt 2006, 19:08

Så må du prøve at lade ham adoptere en baby/tumling, det skulle oz tiltrække dem :D
Skal lige siges, at hvis du adoptere en ulv ind i familien og så får børn, så er det bare et supersødt syn, når babyen er tumling og ulven gerne vil nusse med den, men sådan er det vel oz med alm hunde :happybaby:
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Briher » 30. okt 2006, 23:11

Ok, en baby... den har jeg ikke lige tænkt på, men det er da bestemt muligt, for den ene gang jeg så ham med de lysende øjne var mens jeg, i et andet nabolag, spillede en familie, der faktisk havde en tumling. Det må prøves næste gang. :D

Men der er da dukket et par almindelige ulve op på skovgrunden siden sidst, så nu har han da mødt 3. :wink: dog ikke den rigtige.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Mizz_HotKiss » 31. okt 2006, 00:20

det skal nok komme, der er mere end een med lysende øjne :)
Men hvis du skal prøve at være varulv, så skal du få et rigtig godt venskab med den ene af dem først (prøv det, de er SÅ grimme når de går LoL) :D
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Foregående

Tilbage til The Sims 2: Pets