Varulv

Her kan i diskutere den 4. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 19. Oktober 2006.

Indlægaf Seje » 24. okt 2006, 15:34

Du misforstå Sissek det er en anføren af en almindelig ulve flok man skal blive kidnappet af :wink:
Prøv det her spil http://www.travian.dk/?uc=dk1_16214
Jeg hedder Seje___M
(3x_)

prøv at se om du kan knække denne kode: WECGEWHYAAIORTNU
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Indlægaf Kikimus » 24. okt 2006, 15:37

Seje skrev:Du misforstå Sissek det er en anføren af en almindelig ulve flok man skal blive kidnappet af :wink:

Prøv lige og forklare det der Seje ?
Knuzz Kikimus..
Brugeravatar
Kikimus
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Seje » 24. okt 2006, 15:38

Prøv at læs mit femte inlæg :wink:
Prøv det her spil http://www.travian.dk/?uc=dk1_16214
Jeg hedder Seje___M
(3x_)

prøv at se om du kan knække denne kode: WECGEWHYAAIORTNU
Brugeravatar
Seje
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Et sted på jorden

Indlægaf Lch » 24. okt 2006, 17:01

Der er ikke nogle varulve allerede i spillet.. Du skal blive bidt af en ulv med lysende øjne..
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Sissek » 24. okt 2006, 17:14

Ih du gode - skal man kidnappes! - er der nogen der har prøvet det?
Jeg havde forstået dt sådan at man skulle bides af den ulv der kommer på besøg. Den er forøvrigt godt lavet. Min sim reagerede på den. Han ønskede at se en vareulv og da den ulv kom gik hans ønske i opfyldelse.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Pusserpien » 25. okt 2006, 07:45

LEADER OF THE PACK
**The Leader of the Pack is mostly like any regular wolf except for a few things: He has glowing yellow eyes. He cannot be added to your Sim's household, if he develops a relationship with one of your Sims the Nibble interaction becomes available and he can turn your Sim into a werewolf. The same things that attract regular wolves attract the Leader but he can only come after dark.

LYCANTHROPY
Becoming a werewolf: Any teen or older Sim can become a werewolf if he/she becomes infected with lycanthropy, which happens two ways: by receiving the Nibble interaction from the Leader of the Pack or by receiving the Savage interaction from another werewolf Sim
NOTE: To keep your Sims from becoming werewolves stay away from the Leader of the Pack, you have to have a substantial relationship (Daily and Lifetime above 50) for the Nibble interaction to become available. The Savage interaction is never free will, so you have to direct a Sim to Savage another, meaning that you can keep your game werewolf free if you wish. There are no townie werewolves.

Being a werewolf: The most significant change that comes about happens after 8:00pm every night. During the day werewolf Sims are totally normal, but once the clock strikes 8pm they will turn into a hairy wolf-like being. The most obvious change is the abundance of fur, but there are several other transformations that lycanthropic Sims go through:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Lch » 25. okt 2006, 17:23

Nu skulle der ikke længere være tvivl.. Tak Pusserpien for at få idéen med at kopiere det :D
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Mizz_HotKiss » 27. okt 2006, 08:29

jeg har prøvet at være en varulv, jeg fik et kanon godt venskab med en af de ulve der har lysende øjne og pludselig nappede den mig :shock:
Ej det er ret sjovt, især den måde ens simmer går/løber på imens de er ulve om natten, men de ser stadig normale ud... Hvis man så bider en anden simmer, så får de gule øjne og hår overalt ha ha og en af dem jeg har bidt (mona simling) hun blev sur og ødelagde en parkbænk :roll:
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Høng

Indlægaf Frillen » 27. okt 2006, 10:16

Mizz_HotKiss skrev:jeg har prøvet at være en varulv, jeg fik et kanon godt venskab med en af de ulve der har lysende øjne og pludselig nappede den mig :shock:
Ej det er ret sjovt, især den måde ens simmer går/løber på imens de er ulve om natten, men de ser stadig normale ud... Hvis man så bider en anden simmer, så får de gule øjne og hår overalt ha ha og en af dem jeg har bidt (mona simling) hun blev sur og ødelagde en parkbænk :roll:

he he ja jeg har også en simmer som er varulv, men jeg har dog ikke prøvet at bide andre simmere endnu, men ja det ser ret sjovt ud når de går - Tænker lidt i spassertanker :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Mizz_HotKiss » 27. okt 2006, 11:03

Ja jeg hylede af grin, da jeg så min gå første gang hehe det er en smule komisk, men det er oz det som gør det sjovt
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Sissek » 27. okt 2006, 11:27

Nu fik jeg endelig en af mine simmer til at blive varulv. OG han har også bidt en anden, endda en der ønskede at blive varulv. Det ødelagde stadig venskabet, og hun kommer forbi hele tiden og vælter hans skraldespand og stjæler hans avis.
Jeg fik ham til at invitere alle de andre ulve. I mit spil er der 4, men kun en med lysende øjne. Det må være lederen, det var også ham der bed min sim.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Mizz_HotKiss » 27. okt 2006, 14:38

4 ulve var ikke mange, jeg har haft 2 med lysende øjne på min grund på samme tid, ialt 4 forskellige, med lysende øjne, samt en masse andre ulve, både sorte, brunde, hvide og grå :) Men det kan være du støder på dem pludselig :D
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Lch » 27. okt 2006, 15:42

Har et varulvepar :D

Ialt er der ca. 8 "almindelige" ulve i mit spil - som jeg har mødt men der er sikkert mange flere.. 2 af dem adopterede jeg og de har nu fået 2 nydelige hvalpe :D så vis vi lægger de nye ulve der erstatter de gamle og hvalpene bliver det til 12 ulve..

og har mødt 4 "flokkens leder"
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Mizz_HotKiss » 27. okt 2006, 17:42

ja de er rigtig søde, når man får adopteret dem - jeg havde en han og en hun, de elskede mine tumlinger, lå og nusseknusede med dem :)
Men hvor er det dog sørgeligt, når de dør :cry: :oops:
Brugeravatar
Mizz_HotKiss
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf TuttiI » 28. okt 2006, 19:45

Jeg har mødt mange, men en af dem jeg mødte hed Elvis xD
Hejsa, kig da forbi http://www.simmomento.dk! :D
Brugeravatar
TuttiI
Sim med visioner