Film til sit eget nabolag?? HJÆLP!?

Her kan i diskutere det at kreere ting, hvilke programmer, guider, tips & tricks, snyde-koder.
Simpelthen alt hvad der kan være guld værd i den kreative process, eller spørgsmål dertil!

Film til sit eget nabolag?? HJÆLP!?

Indlægaf Morten0001 » 3. jan 2009, 20:26

hej hej er der mon nogen der kan hjælpe mig :?: :(

når man er i Hovedmenuen, så kan man vælge et nabolag man vil spille i.. alle de nabolag der følger med en udvielses-pakke har sådan en lille film, hvor navnet på nabolaget står nedenunder :!:

hvis man så selv laver et nabolag, er der ikke rigtig noget særlig ved byen, i hovedmenuen.

men er der så nogen der ved hvordan man sætter en film eller et andet billede ind istedet for det grimme tomme billede?? eller er det ikke muligt :?:
Morten0001
Baby sim
Baby sim

Re: Film til sit eget nabolag?? HJÆLP!?

Indlægaf Frillen » 7. jan 2009, 13:41

Film kan man ikke selv lave, de er programmeret ind i selve spillet for netop de nabolag - Desuden er det rent faktisk ikke film, men nærmere en speciel kodning af et kamera som kører på autopilot igennem nabolaget :D
Billeder derimod kan man sagtens sætte ind, her er et uddrag af Læs mig filen fra spillets programmappe i start-menuen: :wink:

BRUGERNABOLAGSBILLEDE
---------------------
For at lave et brugerbillede, der kan repræsentere dit nabolag i Hovedmenuen skal du først gemme det billede, du ønsker at bruge, som en .png-fil (4x3-formatet virker bedst, men billeder med andre formater vil blive starkt, så de passer).

Til hjemmenabolag (ikke-Open for Business): Filen skal hedde N0XX_Neighborhood.png (hvor XX er nabolagets nummer). Placér derefter filen i nabolagsmappen (fx Dokumenter\EA GAMES\The Sims 2\Neighborhoods\N004).
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Film til sit eget nabolag?? HJÆLP!?

Indlægaf Morten0001 » 8. jan 2009, 01:00

tusind tak, :D det vil jeg gøre så!
Morten0001