mia_duberg skrev:Hej.
Jeg ville høre om der er nogen der ved om man kan, og hvordan, lave vægge der er skrå i højden altså, så de passer med et tag..
Jeg er igang med et hus med to etager, men den øverste etage er sådan at den er lige under taget, altså lidt ligesom et loft, men jeg vil stadig gerne kunne inddele i rum, men når jeg prøver stikker der en væg op af mit tag :S
er der nogen der kan hjælpe mig?
Hvis du tænker på at lave et hus som dette:
http://thesims2.ea.com/exchange/lot_det ... er_id=3091 , som er mit Frilleruphus, kan du reelt kun gøre én ting, nemlig at forsøge dig frem.
I mit Frilleruphus har jeg reelt set ingen skrå vægge, kun de lige vægge, men jeg har ved at forsøge mig frem formået at få værelser på første sal alligevel ved at lave en "hjælpevæg" der er rykket lidt, det tror jeg egentlig godt du kan se se på de små billeder som EA automatisk har "lagt op" af huset.
Mit råd er derfor forsøg dig frem, så synes jeg du får det bedste resultat, men pas på med at bruge for lille en hældning på taget, for jo mindre hældningen er jo mere af væggen "stikker" frem under taget...