De der Avatere <-(staves)

Her kan i diskutere det at kreere ting, hvilke programmer, guider, tips & tricks, snyde-koder.
Simpelthen alt hvad der kan være guld værd i den kreative process, eller spørgsmål dertil!

De der Avatere <-(staves)

Indlægaf Elisabeth » 26. jan 2007, 21:21

Hej hvis man kan , må jeg så godt få et avarter af en eller anden :lol: :lol: :lol: kan nemlig ikke finde ud af det selv :vsad: :vsad: :oops: :roll: :roll: :roll:

KnazZZ Elisabeth
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf MeresimP » 26. jan 2007, 23:44

Det er nu ikke så svært.
Gå op i "profil" herover, skroll ned i bunden og vælg enten én af dem der ligger eller et billede fra din computer ved at klikke på gennemse
hilsen fra
MeresimP

- en af de tussegamle simstosser ;)
Brugeravatar
MeresimP
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Annbirtha » 27. jan 2007, 11:25

Du kan også gå ind i spillet, hvis du har lavet en Sim der ligner dig, så kan du jo tage et billede af Simmen og bruge det.
Hvordan man gør, kan du sikkert finde her i forummet, der er lavet flere indlæg om emnet.
Brug søgefunktionen øverst og skriv "avatar".
Dads ,Jacob og Chrik også har tilbudt at lave for folk, måske kunne du prøve at sende én af dem en PB og se om de vil hjælpe dig, når du har fundet et billede du vil bruge. :wink:
Eller gør som Meresimp skriver og vælg en af dem der er her på Forummet.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf michelle92player » 27. jan 2007, 22:56

ja det er da meget godt men mine billeder fra spillet er bitmapbilleder og de virker ikke det skal være JPEG eller et par stykker mere kan vist også gå. men kan man skifte det :?:
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Briher » 28. jan 2007, 10:38

Ja. Man kan godt skifte filtypen.
Åben billedet i et billedbehandlingsprogram og vælg "Gem som". Så får du muligheden for at vælge filtypen.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Nephisariah » 28. jan 2007, 13:03

Det er egentlig slet ikke så svært at få et profilbillede under dit navn som du tror.

Den nemme løsning er: Når du opretter din profil herinde "ruller" du bare helt ned i bunden af siden.

Den nederste sætning på siden hedder: "Vælg billede fra galleri" og ved siden af den er der en knap med ordne "vis galleri". Der vælger du så den type billede som du gerne vil have, neden under hvert billede er der en lillle hvid cirkel som du klikker i når du har valg det billede du gerne vil have. Når du klikker i cirkelen kommer der en lille sort prik i den "udvalgt". Når så igen ruller nederst på siden står der: enten "vælg billede" eller "fortryd billede". Er det det billede der ønskes klik "vælg billede" og vupti har du et billede til at repræsentere dig under dit navn.

Den lidt sværre: Du kan lave et selv! Det gøres nemmest ved at at følge denne vejledning, som jeg skrev i et andet indlæg:

http://www.sims2you.dk/phpBB2/viewtopic ... ght=avatar

Hvis du fortsat har problemer med at lave avatars er du velkommen til at sende mig en pb. og jeg skal se hvad jeg kan gøre!

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Nephisariah » 28. jan 2007, 14:26

Har prøvet at lave en udførelig forklaring inde i FaQ'en om emnet. Du kan prøve at se om den virker hvis alt andet slår fejl:

http://sims2faq.dk/viewtopic.php?t=109

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Indlægaf Elisabeth » 28. jan 2007, 20:49

Kan stadig ik finde ud af det
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Annbirtha » 29. jan 2007, 10:05

Det var jo da ærgeligt Elisabeth, så må du jo prøve at følge nogen af de andre råd der bliver givet her i tråden. :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Nephisariah » 2. feb 2007, 07:42

Hej Elisabeth!

Jeg har nu sendt 2 Pb'ere til dig en med et nyt billede i og en med en vejledning til hvordan du får sat billedet ind i din profil.

Skriv igen hvis det ikke var det du havde tænkt dig så prøver vi bare igen....

KnazZZ
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Tilbage til Det kreative hjørne