Min første video! (Maria92)

Dette er stedet, hvor i kan præsentere jeres sims2-kreationer.
Det kan være tøj, simmere, huse, nabolag, møbler, omfarvninger, historier osv. altså ting man har lavet til brug i eller for spillet.
Det er vigtigt at i vedlægger en kort beskrivelse samt et link til hvor det kan downloades samt vedlægger minimum et billede af jeres kreation eller et link til billeder af den.
Ellers bliver jeres indlæg slettet!

Min første video! (Maria92)

Indlægaf Maria92 » 18. jan 2007, 15:37

Ja, har selv prøvet at lave en video, og syntes den er blevet rimlig god i betragtning af, at jeg ikke har prøvet det før.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=BQTMA8bY7v4

Det er Summer of '69, og har sådan prøvet på, at få billederne til at passe til teksten..
Jeg havde en del problemer med at få den uploaded til EA, så gjorde det i stedet dér^^
håber I kan lide den

og til sidst en STOR tak til Pernille, for at hjælpe mig igang med movie maker, uden hende var det aldrig blevet til noget... :D
>>Maria<<

Vil ikke være så meget på i det næste lange stykke tid, fordi jeg er på efterskole, så der er en masse andre ting, som fylder hverdagen op.
Vil selvfølgelig kigge ind af og til, og ellers ønske alle det bedste i fremtiden :D
Knus maria
Brugeravatar
Maria92
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Dads » 18. jan 2007, 15:47

:chock: Wow, den var rigtig god. Jeg bliver helt flov, når jeg tænker på hvordan min første film var :oops: for denne her din første er jo super god. Du har jo et talent indenfor det Maria :D

Bravo, bravo :clap: :2thumbsup:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Annbirtha » 18. jan 200