Band?

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

Band?

Indlægaf Myzen » 18. feb 2008, 17:59

Tak for de gode råd :D
Nu har jeg fundet ud af det, så jeg er blevet lidt klogere xD
Senest rettet af Myzen 30. apr 2008, 14:12, rettet i alt 2 gange.
Myzen
Baby sim
Baby sim

Re: Band?

Indlægaf Siri » 18. feb 2008, 18:33

Der er ikke en mikrofon og man kan ikke forslå at man ville være et bandt. Man kan øve sig på at spille på dem, du kan ikke lave et bandt
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Myzen » 18. feb 2008, 18:59

Siri skrev:Der er ikke en mikrofon og man kan ikke forslå at man ville være et bandt. Man kan øve sig på at spille på dem, du kan ikke lave et bandt

Mine øjne har vist bedraget mig :D

Og nu har jeg fundet ud af det xD
Men tak for de gode råd :bigsunglasses:
Senest rettet af Myzen 30. apr 2008, 14:11, rettet i alt 1 gang.
Myzen
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Siri » 19. feb 2008, 15:58

Ja det har de så
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Billy Rosewood » 19. feb 2008, 21:47

Myzen, hvis du overvejer at lade spillere øve sammen, så pas på hvis du vælger at øve med dine gæster. :)
Nogen af dem spiller dem selv ihjel :lol: Jeg har oplevet at en af mine Simmere, Samuel, kom over for at spille guitar, så stod han der i 2 dage, og så faldt han sgu om. Jeg vandt over Døden, men det er sket flere gange, så du må nok lige passe på ikke at lave musisk massemord ;D
Babbington and The Acheron!

Mr. Boyle possesses the oil!
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Indlægaf Cyberkim54 » 20. feb 2008, 12:09

Sjov: er faktisk ret farligt for Simmerne, da de jo bliver ved og ved, når de sættes til det. Jeg holder altid øje med deres behovs måler og det er skide træls til tider når jeg har mange i spil. De er nogle dumme boter til tider, under fri vilje.
Faktisk havde jeg engang for lang tid siden en Simmer på Uni, der døde af sult på grund af at sætte ham til at læse, tror det var logik :)
Jeg var selv sulten og var gået ud for at smøre mig et par madder og tage med ind. Jeg nåede lige ind og så lige døden hente ham.
Jeg blev skide sur og gemte spillet. Han var ellers kommet ret langt og var søn af min ynglings Simmer Lusi Gyldenkål. "Så måtte jeg bagefter stå skole ret, over-for hende, da hendes søn nu pludselig var død :( "

Faktisk er mit humør langt nede lige nu, da en af mine platin Simmere lige er død ved en ilde brand i haven under et torden vejr. Jeg satte hende til at slukke, men pludselig var der ild i enden på hende :vsad:
Hun var lavet den 1-10-07 klokken 19:01 efter at havde arbejdet hele eftermiddagen på at instalere Sims2 på min nye computer og hun var nu blevet platin og jeg havde lige lavet en bagerforretning til hende som jeg kaldte Sara's køkken.
Ære være Sara Hansson's minde
Sørg med mig og gør den 1-10-07 til en national sørgedag :1wave:
Happy Simning

Ps: Pas på jer selv og jeres kære Simmere
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til The Sims 2: University