Skør idé

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

Skør idé

Indlægaf egon.weber » 11. jan 2008, 03:55

Jeg har opbygget en familie, og ja de ha juhuuede børnene. Men nu er min , måske rablende tanke at mindst et af børnene skal arve huset, han skal selvfølgelig via uni først. Vil det så dermed sige jeg skal sidde og multitaske melem uni og frillerup? Da forældre jo ikke bliver yngre med tiden!
Da det ældste barn er helt klar til uni, ingen skills under 8, og et sødt 13 i karakterbogen. Ja jeg er god til at oplære, men deres videre skæbne er jeg stadig usikker på. Det er den mellemste jeg havde tænkt som arving,de har 3 snothvalpe, 2 teen og et barn, alderen til trods kan der godt laves 1 mere, så må jeg lave huse til dem ude på frillerups opland
:fixcomputer:
:bigsunglasses:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: Skør idé

Indlægaf Cyberkim54 » 11. jan 2008, 06:44

Hej Egon
Ja jeg er tidligt oppe, har været afsted og set på en skole (rengøring) lige hjemme og få kaffe :)
Ja jeg ved ikke. Men det at arve kommer også an på hvilken venskab der opstår imellem Simmerne, har jeg fundet ud af med tiden. "jeg" har jo også prøvet at være Simmer og havde en god veninde, som arvede det meste istedet for mine "børn" Nå men jeg døde desværre jo af alderdom, men hun var så flink at genoplive mig Hurra :D
Hvis jeg vil havde nogle til at arve huset, bruger jeg at sætte dem ind i huset efter Uni. Så kan det ikke gå helt galdt.
Jeg spiller med mange Simmere. Nogle gange på Uni. senere hjemme.
Ha ha snot hvalpe!! Jeg har en løsning måske på dit problem. Jeg har lavet et børne hjem, styret af den frygtlige Hr. Bomble og han håndlanger. der kan de flyttes ind til de bliver gamle nok til at flytte på uni. Når de ikke går i skolem bliver de sat til have arbejde, nok mere mark arbejde :D Jeg sætter lige Himmelbjerggården som jeg kalder den ind på min side på EA under cyberkim 53, så kan du se hvordan det funker på dit spil.
Jeg sætter også lige ind en vuggestue, styret af Mor Karen. Her passer de Babyer og her kan Simmer flytte ind, når de skal føde :D
Derefter måske ud til Hr. Bomble :D
Tak for din velkomst hilsen :)
Happy Simning

Øv og tre gange øv Kan ikke sætte ind på min EA side på grund af for store filer, da jeg jo har Simmere med på grundene og udstyr osv.
Nå men måske næste måned, da jeg så har 1000mb i upload.
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Briher » 11. jan 2008, 14:43

Hvis du gerne vil have et bestemt barn til at arve huset, kan du lade de ældre søskende flytte til uni efterhånden som de er klar til det.
Du kan bare lade være med at spille med dem. De ligger i familiespanden til du aktiverer dem.
Når så arvingen er klar til uni kan du flytte vedkommende ind i et hus / kollegie sammen med sine ældre søskende og så spille dem alle samtidigt. Det er tidsbesparende.
Så kan du lade forældrenes grund "hvile" i hele deres universitetstid hvis du har lyst til det.
Når de alle er færdige med uni, kan du lade arvingen flytte tilbage i forældrenes hus - så får han automatisk huset når forældrene engang dør.

Du kan ikke helt undgå at skifte mellem grundene, men på denne måde behøver du kun skifte når arvingen flytter til og fra uni.
Forældrene og de yngre søskende er godt nok ikke blevet ældre i mellemtiden, men det kan evt. udlignes ved at spille en enkelt gang på grunden før arvingen flytter ind igen. Om det sker mens de er på uni eller lige bagefter bestemmer du selv.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Pusserpien » 3. feb 2008, 11:41

egon.weber skrev:Jeg har opbygget en familie, og ja de ha juhuuede børnene.

:laughing2:
ok.....det er da vist godt retssamfundet ikke er helt opfundet i Sims endnu :laughing4:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Tilbage til The Sims 2: University