Genop-liv-otron

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

Genop-liv-otron

Indlægaf Rebe94 » 13. nov 2007, 18:30

Hej!
Jeg har endelig fået den der telefon... Men da min simmer ringede sagde Døden at hun ikke kendte nogen der var døde... Men det gør hun!!
Mit spørgsmål er så om man skal overvære dødsfaldet for at kunne genoplive??
Knuz Rebe94

Hjælpen er på vej...
Brugeravatar
Rebe94
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Grønland

Indlægaf Elisabeth » 14. nov 2007, 03:56

Det tror jeg der skal måske partner eller noget andet
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Billy Rosewood » 14. nov 2007, 08:43

Den pynter ellers meget godt, den der Genopliv-ringetelefon ;)

Jeg har også prøvet at han truede med at komme og hente mig, fordi jeg ringede til ham. En på universitetet døde nemlig samtidig med at Sammeh stod og gloede på det (Han gik og tænkte på ham Jan Lang i flere dage, så jeg ville genoplive ham, men næh, så blev Døden sur.) XD

Det kan jo måske også være, hvis nu f.eks. et par teenagere og deres mor bor i et hus. Moren dør under en ildebrand, og børnene prøver at vinde i kamp over Døden. Måske kan de ikke.
Så griber de knoglen, betaler 100.000 (Er det ikke deromkring du betaler? ^^) og vupti, kommer Mutti :D

Jeg har ikke prøvet det, men Sammeh ejer selv telefonen. Når han og hans partner Bent engang dør (Jep, Bent Rabunduus har skiftet efternavn) kan teenagerne ringe efter dem XD
Brugeravatar
Billy Rosewood
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre! ^^

Re: Genop-liv-otron

Indlægaf Cessese » 26. jan 2008, 20:19

Det havde jeg også prøvet med Robinson Quest. Jeg snød så xP :makefunof3:
Så skulle jeg genoplive Halfbreed (det lille grimme barn), med Robinson. Så sagde Døden/Manden med leen: "Du kender ikke nogen der er døde. Hold op med at ringe, eller jeg kommer og tager dig." Så prøvede jeg med Friday, og der skete det samme. Mærkeligvis. :shock: :o
Nu, en vits:

Hvor mange skal der til at skifte en pære?
10
Den ene skifter pæren, de andre laver maden
Brugeravatar
Cessese
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Sims 2

Indlægaf Whrester » 27. jan 2008, 16:51

Jeg tror det har noget at gøre med hvor gravstedet ligger. Hvis det hjemme ved simmeren selv, eller på en offentlig grund kan man ringe, ellers kan man ikke. :P Jeg har nemlig prøvet at genoplive simmere, som personen ikke havde set dø. :|
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Majasim » 17. mar 2008, 21:32

skal den døde simmers gravsten ikke bare være i nabolaget, og så kan alle genoplive ham/hende? :?
Mener at jeg har læst et eller andet sted at man ikke må slette gravstenen, hvis man har planer om senere at genoplive den døde...
Brugeravatar
Majasim
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Vordingborg, Sjælland

Indlægaf Cyberkim54 » 20. mar 2008, 02:25

Om en Simmer dør. Kan alle Simmere genoplive denne, hvid de i forvejen kender den Simmer der er død. Også hvis grav stenen er fjernet.
Det er ikke så mange dage siden jeg har genoplivet en. Mange kendte hende. Men jeg havde ikke nogen Simmere der havde den telefon til døden, da jeg har genstartet spillet på en ny computer. Men endelig fik jeg en Simmer ansat i det i det paranomale.

Om nogen Simmere dør: flytter jeg en Simmer der kender denne til den husholdning, der har denne telefon og så bliver den genoplivet der, og siden evt. flytter tilbage til sin husholdning osv.

På den måde kan de jo leve evigt :D
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Briher » 21. mar 2008, 11:05

Cyberkim54 skrev:Om nogen Simmere dør: flytter jeg en Simmer der kender denne til den husholdning, der har denne telefon og så bliver den genoplivet der, og siden evt. flytter tilbage til sin husholdning osv.

På den måde kan de jo leve evigt :D

He he... der har du nok fundet en nem måde at snyde døden på :laughing3:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Rosebud » 6. apr 2008, 16:27

Hvis du kender SimPE, kan du finde dit nabolag og med Sim Browser finde den sim du vil genoplive. Hvis der ikke er nogen karakter data forbundet med den sim, er han/hun tabt for altid ... du må så på en eller anden måde have mistet gravstenen eller på anden måde have fået ødelagt karakter data-erne.

Rose
Brugeravatar
Rosebud
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Amager/København

Tilbage til The Sims 2: University