Ny fejl!

Generel snak om udvidelspakken den første udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 11. Marts 2005.

Ny fejl!

Indlægaf Hejren » 22. jan 2007, 16:09

Ja nu ved jeg jo ikke helt, om det er en fejl der skyldes at jeg har Pets installeret, men anyway...

Jeg har bygget et kollegie - ganske efter Frillens forskrifter. Når jeg nu forsøger at flytte et nyt hold studerende ind på kollegiet, åbner kollegiet i "byggemode"? Og "købemode" og "spillemode" er nedtonede, så jeg ingen mulighed har for at få fat i mine små pus? Som om jeg ikke har fået afsluttet mit byggeprojekt ordentligt...

Kan der være et eller andet helt banalt, som jeg har overset? :Tænker: Jeg har værken set eller hørt om lignende fejl tidligere.
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Annbirtha » 23. jan 2007, 08:01

Har du gjort således:
changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: Skifter grundens zonetype. Før du gør grunden til en ny zone med denne snydekode, skal du sørge for, at der ikke bor nogen simmere på grunden. For at bruge denne snydekode skal du gå ind på den grund, du ønsker at ændre, og derefter indtaste snydekoden med en af zoneindstillingerne.

Du kan også prøve at gøre følgende:
boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: Slår Byg/Køb-værktøjer til på en kollegiegrund, hvor de normalt er slået fra.
Det kunne da være at det hjalp!!! :?
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Hejren » 23. jan 2007, 09:14

Annbirtha skrev:Har du gjort således:
changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety]: Skifter grundens zonetype. Før du gør grunden til en ny zone med denne snydekode, skal du sørge for, at der ikke bor nogen simmere på grunden.

Jo - det har jeg. Og det er dog ikke første gang jeg prøver at bygge et kollegie, så jeg har såmænd bare gjort som jeg plejer. Hvis der har været nogen på grunden, har de i hvert fald gemt sig.
Annbirtha skrev:Du kan også prøve at gøre følgende:
boolProp dormSpecificToolsDisabled true/false: Slår Byg/Køb-værktøjer til på en kollegiegrund, hvor de normalt er slået fra.
Det kunne da være at det hjalp!!! :?

Det kunne det da. Jeg tester det næste gang jeg kommer forbi. :wink:
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Tilbage til The Sims 2: University