Christmas Party Pack - lidt godt info om den!

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Hvad synes i om Christmas Party Pack?

Afstemning sluttede 1. dec 2005, 20:26

Den spiller bare for vildt, juhuu det er lige før jeg får lyst til at anlægge hvidt skæg og stor mave... HO HO HO
2
13%
Ja, den er sq ok, meeeen lidt mere valuta for pengene kunne ønskes
9
56%
Ikk flere objekter?? Det er da vist nok en lidt tynd jul til 100 kr.
4
25%
Jeg ville ha ønsket at jeg havde brugt pengene på noget andet intetsigende bras.
1
6%

Afgivne stemmer : 16

Christmas Party Pack - lidt godt info om den!

Indlægaf Frillen » 17. nov 2005, 20:26

Opdatering: Jeg havde glemt en lille legetøjs kanin som også er med i julepakken, så jeg har opdateret kollektionsfilen med den :D

Ja vi fik Christmas Party Pack her i dag, Hanne var oppe i blockbuster og købe den for 99.95 kr og vi har fået den installeret :D
Ved første gennemsyn ser det lidt tamt ud, men det er fordi at tingene er så spredt rundt i spillet og EA har ikke gidet at lave en kollektionsfil som samler alle tingene, så det har jeg gjort for jer, den kan i downloade her:

http://www.sims2you.dk/downloads.asp?emne=collections

Så vidt jeg kan se er der ialt 99 objekter, gulve og vægge + noget Juletøj.
Desværre ser det ikke ud til at det vil hjælpe at uploade et hus med tingene i, for de følger ikke med huset op når man uploader.
Dvs. At hvis folk downloader et hus hvor der er ting fra julepakken i, så vil de ikke blive vist i deres hus medmindre at de har julepakken installeret eller at der er tale om nogle af de ting som de giver væk :(

Sådan ser det i hvert fald ud.

Men fortæl endelig jeres oplevelse af julepakken :D
Senest rettet af Frillen 16. mar 2006, 21:48, rettet i alt 4 gange.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Christmas Party Pack - lidt godt info om den!

Indlægaf albert » 17. nov 2005, 20:36

Jeg vil så gerne ha den... men har ingen penge...SUK!... men jeg ønsker mig den og den skal købed med det sammen hvis jeg får pegne...
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Annbirtha » 18. nov 2005, 07:29

Jeg ville nok ønske at der var andre ting i, end de ting til halloween man stadig kan downlode på Ea's side.
Men til gengæld kan man sagtens pynte rigtig fint op til jul.
Den ting jeg bedst kan lide er snemands radioen, hvor snemanden står og gynger i takt til musikken, der selvfølgelig spiller julemusik.
Hvor er den altså sød :love2:

Og en stor tak til dig Frillen fordi du har lavet denne kollektionsfil, det gør det unægteligt meget nemmere.

Nå, men nu vil jeg have lavet en julefamilie, og så vente på Julemanden.
Han er faktisk også ret så godt lavet, bare en skam han ikke kommer ned gennem skorstenen!
.. mmmn, men det ville han måske have gjort hvis jeg ikke have tændt op i den Billede

Jeg vil lige tilføje, efter at have hentet den kollektionsfil, at der sørme var nogen ting jeg ikke havde set inde i spillet, der kan man bare se. :P
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf simsekisser » 18. nov 2005, 12:10

Hej Frillen! det var lige det der skulle til. for jeg må indrømme at jeg sad og ledte temmelig længe efter alle de ting, og jeg har stadigvæk ikke fundet det til påske, så det håber jeg så på at jeg kan få nu, men er der nogen der har fundet ud af hvordan man får Julemanden til at komme, jeg har ikke haft besøg af ham endnu, og jeg læste inde på EA at der var en der havde forprøvet det, og hun fik lige pludselig besøg af Julemanden, men nu har jeg spillet lidt i det og han er sq ikke dukket op endnu, jeg har ellers lade "Julekager" stå fremme til ham :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Christmas Party

Indlægaf Sissek » 18. nov 2005, 13:36

Efter at have set Frillens samling af ting man får for 100.- kroner - tror jeg ikke jeg gider bruge penge på den pakke. Det ser lidt tamt ud. :(
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Annbirtha » 18. nov 2005, 14:51

Hej Kisser.
Nu har jeg haft besøg af Julemanden 2 gange.
Begge gange var der Julekager til ham, den første gang husker jeg ikke hvad tid det var, men det var lyst.
Anden gang var det mørkt ..glemte at se på tiden ... Jeg havde tændt ild i kaminen begge gange.
Anden gang gik der noget tid før han kom, jeg fik også en julegave.
Samtidig havde jeg inviteret til Nytårsfest, og der skete der noget andet, som jeg ikke vil røbe.
Men der kommer en anden på besøg, jeg tror klokken var 12 nat.
Og Pusserpien er lige blevet spist af min Koplante .... :laughing5: lige midt i festlighederne, den er ellers kun anskaffet til at holde Townies væk med.
Igår blev Bondepigen konsumeret med velbehag, jeg har kun haft held af én Townie indtil videre, jeg skal jo have nogen at putte på kirkegården.
Men Pusserppien og Bondepigen skal nok blive vakt til live igen ... :laughing4:

Nå det var et sidespring.
Jeg går ud fra at du har husket at købe et juletræ også, det var der Julemanden satte min Julegave.
Du kan envidere ikke agere med ham før han har spist sine kager, og HO HO HO'et et par gange... :lol:

Glædelig jul.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Briher » 18. nov 2005, 16:10

Øv, jeg er bagud - har ikke fået skaffet den endnu. :(

Men jeg er vist nødt til at prøve her i weekenden.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Dads » 18. nov 2005, 16:17

Du er ikke den eneste Briher. Men jeg får den i aften :D
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf simsekisser » 18. nov 2005, 16:20

Hej Annbirtha! Tak for oplysningen, jeg må jo bare blive ved at bage "Julekager" og tænde kamin og sætter sutter frem og alt hvad sådan en nisse kan lideBillede, for jeg vil altså se ham Billede

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Franner » 18. nov 2005, 18:42

Vil, købe det snart!:D
My simpage, tryk på WWW-knappen

Billede
Billede
Brugeravatar
Franner
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Dads » 18. nov 2005, 23:28

Nu har jeg også fået det, og afprøvet det. Jeg synes det var et ganske fint spil, og det med julemanden der kom var meget festeligt. Jeg synes objekterne er rigtig flotte og hyggelige og ja, generelt synes jeg det er en rigtig god pakke. Snemanden der spiller musik er også bare hyggelig, og dejligt med noget jule musik :D

Jeg havde dog allerede nogle barske oplevelser første aften. Julemanden kom og gik hen til træet for at tænde lys. Da han tændte det begyndte det at brænde, og hele juletræet stod i flammer. Heldigvis blev det slukket. Den anden oplevelse var, at jeg havde en julemor der skulle bage en kage, hvor hun bagefter flamberede den. Det gik også roligt galt. Hun kastede kagen og der gik ild i hende. Jeg gjorde alt for at slukke det og det lykkedes. Det værste var, at julemanden stod og grinede da hun var ved, at blive slugt af flammer :lol:

Sikke en jul :lol:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Franner » 19. nov 2005, 11:44

Dads skrev:Sikke en jul :lol:

Ja, det må man da sige! nogle gange er det sjovt når der sker sådan nogle ting i sims, fordi det ville være sjældent at det samme skete for os!

Nå, på mandag går jeg ud og køber det! :D :)
My simpage, tryk på WWW-knappen

Billede
Billede
Brugeravatar
Franner
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Annbirtha » 19. nov 2005, 12:13

Jeg kan heller ikke finde de ting der skulle være til påske, de er der vist ikke.! :?

Dads ... Jeg har da ikke set min Julemand tænde træet, men han er der jo også bare ligepludselig.
Jeg spiller mit spil tæt på, og ikke så jeg har frit udsyn til hele huset, så synes jeg at jeg får flere detaljer med.
Og derved er jeg nok gået glip af det. Men det var da en god detalje i spillet. :lol:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Indlægaf Dads » 19. nov 2005, 13:13

Den eneste påsketing jeg har fået øje på, er den lille legetøjskanin. Så meget påske synes jeg nu heller ikke der er over den.
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Indlægaf Frillen » 19. nov 2005, 13:22

Jeg tror at påsketingene kun er legetøjskaninen, en lysestage og at du kan ændre nogle af bordene med duge på til forskellige højtider, bruger amerikanerne slet ikke påskekyllinger og påskeæg? :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Næste

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker