Det nye i Mansion and Garden pakken

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Det nye i Mansion and Garden pakken

Indlægaf Annbirtha » 20. nov 2008, 12:14

Taget fra readme filen, igen 8)

NYT I The Sims(TM) 2 Mansion and Garden Xtra pakke
-------------------------------

Nye arkitekturelementer
Byg det mest imponerende hus nogensinde med disse nye funktioner

* Arkitektursortering
- Dekorative arkitekturelementer kan nu fås i denne nye sortering i Byg.

* Skydebjælke for tagvinkel
- Dette fantastiske nye redskab gør det pærelet at skifte vinkel på tage. Nu kan du én gang for alle vinke farvel til de gamle kedelige tagvinkler, der alle lignede hinanden.

Helt nye genstande
Sæt krydderi på dit hjem med disse smarte nye ting.

*Loftblæser
- Der er tre slags at vælge imellem, og hver af dem vil gøre det dejligt at køle dine simmeres rum af!

*Solfanger/Vindmølle
- Grønt er det nye sort nu om dage. Hvad enten de kanaliserer solens voldsomme kraft eller vindens kølige blæsen, vil dine simmere ikke blot redde planeten med deres solfangere og vindmøller - de vil også spare simoleoner!

*Hegnssøjler
- Hegnssøjler tillader dig at bygge din drømmeveranda og andre overdækkede områder omkranset af gelændere og søjler. De understøtter både gulve og tage ovenover, så forestil dig alle de skønne muligheder!

*Store trapper
_ Disse trapper er et manifest om elegance og sofistikation, og de er fast inventar i alle palæer. Dine gæster vil blive imponerede over det stilede præg, dette udsøgte arkitekturelement bibringer dit hjem.

*Nye postkassefarver
- Er du træt af den gamle, grå postkasse? Bare rolig! Nu kan du ændre farve på postkassen via designværktøjet.

Byg smukke facader
Tre nye arkitekturstilarter afventer dine simmere

*Art deco
- Denne stil beskrives bedst som moderne og elegant, idet den anvender basale former og geometriske elementer udelukkende til dekorative formål. Art deco er fremragende, hvis man gerne vil opnå det moderne retrolook.

*Moderne Marokko
- Eksotiske elementer fra fjerne lande kan tilføjes til alle bygninger med elementer fra Moderne Marokko.

*Det Andet Rige
- Denne stil fører dig helt tilbage til den viktorianske æra med dens mansardtage og komplekse design. Den er mægtigt dekorativ og elegant, og den passer godt til simmere, der stræber efter det mere stilede og imponerende i deres palæer.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Re: Det nye i Mansion and Garden pakken

Indlægaf Cyberkim54 » 21. nov 2008, 16:45

Ja det var så den sidste Sims2 pakke. Nå men jeg vil bygge et slot til min Luci Gyldenkål, der får selv den forhenværende sol-konge i Frankrig til at ligne et skur, :witch:
Nå men nu er det jo blevet koldt uden for, så nu kan jeg så sidde her i varmen, når jeg ikke er ude i stalden og passe kø'er. Det nye arbejde jeg fik her i for-året i stedet for hjemme-plejen, som var noget træls noget for mig.
Nå nu vil jeg igang med det slot og konen er gået efter øl, så jeg kan blive inspireret i mit store bygge projet
:2thumbsup:
Happy Simning :2wave:

ps: :) Nå nu har jeg da spillet nogle timer med den nye pakke, og jeg synes der er mange gode ting med. Haverne bliver utroligt flotte nu. Og i huse er der mange gode ting man kan sætte på for at pynte op osv. Også denne skyder til at få sit tag i forskellige vinkler er mægtigt sejt. En forsmag på Sims3's måder at få det til at skifte udsende, om det er Simmer- eller bygninger.
God pakke her på det sidste af Sims2
Hej
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Frillen » 24. nov 2008, 22:15

Jeg må indrømme at jeg er særdeles positivit overrasket over denne tillægspakke, der er smidt så mange gode ting i den at den nærmest er en udvidelsespakke!
Objekterne er meget flotte og særdeles brugbare, især for dem som gerne vil dekorere deres haver, i mine øjne er denne tillægspakke helt klart den bedste :2thumbsup:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf egon.weber » 25. nov 2008, 00:47

:2thumbsup: WOW jeg glæder mig, har bestilt den, men udbyder havde ikke på lager,
men rart at vide at den er pengene værd. :lol:
Ikke som den Ikeapakke, den giver da intet af værdi! :twisted:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Indlægaf Rose Diva » 26. nov 2008, 17:53

Det er rart at vide at den er værd at købe. Tror jeg skal have købt.
Knus Rose Diva
Brugeravatar
Rose Diva
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Et sted på sjælland;)

Indlægaf Mona Solstråle » 27. nov 2008, 21:12

Noget af det bedste er det nye værktøj til at ændre vinklen på tagene. Selv om det går fint med en kode, er dette bare ekstra nemt og let at gå til. Super udvidelse :2thumbsup:

PS: Jeg var nu glad for Ikea pakken :lol:
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker