Jeg har nu købt en masse udvidelser og extrapakker, men jeg er lidt i tvivl om hvilken rækkefølge de skal installeres i?

A) Er dette den rigtig rækkefølge mon? Ja rækkefølgen er korrekt, jeg har byttet om på 2 titler.
B) Hvor kommer Festive Edition ind henne? The Sims 2 Festive Edition er en sampakning af The Sims 2 og The Sims 2 Christmas Xtra Pakke.
C) Festive Edition er en erstatning for Christmas Party Pack og Christmas Xtra Pakke? Nej, har du allerede The Sims 2 og mangler du en julepakke - så skal du kigge efter The Sims 2 Christmas Xtra pakke
D) Skal jeg ikke kun installere Festive Holiday Stuff cd-en fra Festive Edition, når nu jeg har installeret grundspillet? Festive er til kun til dem der ikke har nogen Sims 2 i forvejen.
E) Er der mon nogen spil jeg har glemt? Nej de er der alle, læs noten nederst her med rødt.
Sims 2
University
Nightlife
Open for business
Family Fun Xtra Pakke
Glamour Life Xtra Pakke
Pets
Seasons
Celebration Xtra Pakke (Har jeg ikke fået endnu)
Fashion H&M
Bon Voyage (Har jeg ikke fået endnu)
Teen Style
FreeTime (Har jeg ikke fået endnu)
Kitchen & Bath Interior (Har jeg ikke fået endnu)
På forhånd mange tak for hjælpen

Et godt tip når man sidder der med alle sine pakker og skal til at installere igen, er at kigge i DVD boxen efter brochuren der altid følger med, den beskriver nemlig altid hvilken pakke der kommer næste gang. Så er man nemlig aldrig i tvivl.
Endvidere der det en god idé at genstarte mellem hver installation, hvis man installerer flere pakker ad gangen.
Venlig hilsen Annbirtha