Rækkefølge og Festive Edition?

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Rækkefølge og Festive Edition?

Indlægaf Zunette83 » 26. mar 2008, 16:00

Hejsa.

Jeg har nu købt en masse udvidelser og extrapakker, men jeg er lidt i tvivl om hvilken rækkefølge de skal installeres i? :oops: Så har lige et par spørgsmål...

A) Er dette den rigtig rækkefølge mon? Ja rækkefølgen er korrekt, jeg har byttet om på 2 titler.
B) Hvor kommer Festive Edition ind henne? The Sims 2 Festive Edition er en sampakning af The Sims 2 og The Sims 2 Christmas Xtra Pakke.
C) Festive Edition er en erstatning for Christmas Party Pack og Christmas Xtra Pakke? Nej, har du allerede The Sims 2 og mangler du en julepakke - så skal du kigge efter The Sims 2 Christmas Xtra pakke
D) Skal jeg ikke kun installere Festive Holiday Stuff cd-en fra Festive Edition, når nu jeg har installeret grundspillet? Festive er til kun til dem der ikke har nogen Sims 2 i forvejen.
E) Er der mon nogen spil jeg har glemt? Nej de er der alle, læs noten nederst her med rødt.

Sims 2
University
Nightlife
Open for business
Family Fun Xtra Pakke
Glamour Life Xtra Pakke
Pets
Seasons
Celebration Xtra Pakke (Har jeg ikke fået endnu)
Fashion H&M
Bon Voyage (Har jeg ikke fået endnu)
Teen Style
FreeTime (Har jeg ikke fået endnu)
Kitchen & Bath Interior (Har jeg ikke fået endnu)

På forhånd mange tak for hjælpen :mrgreen:

Et godt tip når man sidder der med alle sine pakker og skal til at installere igen, er at kigge i DVD boxen efter brochuren der altid følger med, den beskriver nemlig altid hvilken pakke der kommer næste gang. Så er man nemlig aldrig i tvivl.
Endvidere der det en god idé at genstarte mellem hver installation, hvis man installerer flere pakker ad gangen.
Venlig hilsen Annbirtha
:1wave:
Zunette83
Baby sim
Baby sim

Re: Rækkefølge og Festive Edition?

Indlægaf Annbirtha » 27. mar 2008, 08:43

Jeg har indsat nogle svar til dig i dit indlæg øverst, jeg håber du kan bruge dem.
De er markeret med rødt. :D
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf Simmeren » 9. jan 2010, 20:27

Zunette83 skrev:D) Skal jeg ikke kun installere Festive Holiday Stuff cd-en fra Festive Edition, når nu jeg har installeret grundspillet? Festive er til kun til dem der ikke har nogen Sims 2 i forvejen.
Vil lige sige noget :P Jeg har da Installeret The Sims 2 (grundpakken) og også installeret Festive... Så man kan altså godt have dem begge :) men hvis man har Grundpakken og så installere en af de 2 jule cd'er så kommer den bare op med at The Sims 2 vil blive opdateret :P. og man behøver da ik installere dem i rækkefølge?
Simmeren
Baby sim
Baby sim

Indlægaf ATrueDevil » 9. jan 2010, 21:52

Du har skam meget ret, Simmeren, men er det ikke lidt sent at skrive det når det er næsten 2 år siden? :wink:
Senest rettet af ATrueDevil 10. jan 2010, 18:23, rettet i alt 1 gang.
Love me or Hate me
I am what I am

Billede
Brugeravatar
ATrueDevil
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Horreby (hvem finder på, at kalde en by for Horreby, det lyder jo som en rigtig Horeby) på Falster

Indlægaf Annbirtha » 10. jan 2010, 16:32

Det er jo altid godt at gøre tingene ordenligt og at installere dem i rækkefølge er selvfølgelig bedre da det jo er den rækkefølge opdateringerne er lavet til. At det kan gøres anderledes er også rigtigt idet man må tænke på at ikke alle får udvidelserne og ekstra pakkerne købt når de lige udkommer, derfor kan en anden rækkefølge også lade sig gøre.
Tak for din kommentar Simmeren og selvom indlægget er snart 2 år gammelt er det helt i orden da det jo stadig kan have relevans. Jeg kan dog lige gøre Simmeren opmærksom på at se efter hvornår indlæggene er skrevet inden man besvarer et indlæg der er lidt for gammelt :wink:
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker