Forbedringer til Sims 2/3

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

Indlægaf Whrester » 23. maj 2007, 15:14

Chrik skrev:Jeg syntes det skulle være 100% realistisk (Altså, Manden med Leen findes jo ikke? Eller måske har dem der har lavet sims2 bare gået ind for spiritismen)

F.eks handicap :)

Den med handicappet tror jeg ikke på nogensinde kommer. På en eller anden måde vil det nok frastøde for mange. Nogle ville måske føle sig diskrimineret, og du kender jo amerikanerne, EA ville blive sagsøgt på ingen tid.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Sissek » 23. maj 2007, 15:52

Jeg kunne godt bruge en ekstra alder. Syntes det er lidt meget at de går fra ung til gammel. Der mangler en middelalder...
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Briher » 23. maj 2007, 19:20

Sissek skrev:Jeg kunne godt bruge en ekstra alder. Syntes det er lidt meget at de går fra ung til gammel. Der mangler en middelalder...

Den synes jeg også mangler - alderen hvor de er for gamle til at få børn, men de kan stadig få et rigtigt arbejde.
En periode hvor de ikke er helt gråhårede, men har grå stænk i håret.
En alder hvor deres kropsfacon kunne være mere afhængig af deres form. Fit vises som "normal" voksen, normal vises som "tyk" voksen, tyk vises som "normal" ældre.
Voksen alderen, kunne sagtens kortes f.eks. 5 dage af for at gøre plads til en midaldrende simmer i 15 dage.
Selvom man lægger den nuværende levetid som ældre oveni vil simmeren ikke blive mere end op til 90 dage ...

Jeg kunne godt tænke mig flere "temaer", så det ikke alt er så amerikansk.
Det kunne sagtens indebære en form for religion, med tilhørende religiøse hovedbeklædninger o.l. eller "bare" indiske, afrikanske, indianske, kinesiske klædedragter og møblement. Turban, fjerprydelse, lændeklæder, forskellige former for smykker.
Hvad med at kunne lave mad over bål ?
Hvad med at have mad opbevaret i kurve/krukker og ikke i et køleskab ?

Eller et tidstema, hvor bestemte ting først bliver tilgængelige efter et stykke tid.
Hvis man f.eks. vælger at starte sit nabolag i år 1600, vil man have middelalderagtigt tøj, møbler, vinduer, vægge o.s.v. Ingen fjernsyn, radio, bil o.l. Tiden vil så gå fremad efterhånden som man spiller og på et tidspunkt vil den pågældende ting være opfundet og dermed tilgængelig.

Og så kan man da aldrig nævne lejligheder eller individuelle penge for mange gange. :wink:
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Icylotte » 23. maj 2007, 20:27

Jeg kan kun være helt enig med Briher :wink:
Brugeravatar
Icylotte
Ung voksen sim
Ung voksen sim

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Mona Solstråle » 23. maj 2007, 20:48

Jeg er helt enig Briher og Sissek! :D

...og så mangler måske kun et eskimotema og en hundeslæde, så de rigtig kan boltre sig i sneen! 8)
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf Siri » 24. maj 2007, 15:43

Sammen med mig, man skifter ikke lige fra barn til teenager. Jeg synes at simmerne skal vokse så så det er foreskellige fra sims til sims. Så at de kommer ........... så det tage mellem 1-5 dage at vokse fra barn til teenager :D
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf michelle92player » 25. maj 2007, 15:34

jeg kunne godt tinke mig noget med dyr såsom heste, grise, høns, får OSV.
sims tøsen
Brugeravatar
michelle92player
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf albert » 25. maj 2007, 20:42

ville ønske noget med at tingende kunne gå i stykker på en anden måde end nu og tøjet kunne blive slidt lige så langsom hvis man aldrig skifer..
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Nephisariah » 26. maj 2007, 08:34

Jeg kan kun være enig med jer alle sammen. Det kunne være lækkert hvis vi også havde overgangen mellem forældre og ældre. Det andet er ligesom unaturligt. Det vil jo svare til at jeg når jeg fylder 40 år om et par år går til at blive 60 år "over night", det er der jo ingen der gør i det virkelige liv. Det kunne være fedt at "ældes med ynde", istedet for at det "kommer så pludseligt".

En expansion pakke med bondegårdsdyr står også højt på min ønskeliste. Men heldigvis er det ud som om der kommer en masse som jeg længe har ønsket mig med feriepakken bl.a.:

Kan blive brune af solbadning
Pagodetag
Sejl i både
room service,
Seje telte til ovenatning i vildmarken

Så det er lækkert.

Jeg må også erkende jeg synes det ville være rart hvis noget andet ud over diverse ting til toilettet, pc'er m.m. kunne gå istykker feks. krukker og den slags ting.

Jeg kunne også godt tænke mig at kunne se hvad simmeren ser når de er ude at køre bil og et eller andet sted kunne det være rart hvis de kunne komme til skade. Måske ikke ligefrem handicappede men en brækket arm eller ben kunne nu også gøre det, de kan jo trods alt godt slås...

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Whrester » 26. maj 2007, 10:33

Jeg tænkte på i stedet for at simmerne bare går lige fra børn til teenagere osv, kunne det være fedt hvis der kom en slags glidende overgang.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Pusserpien » 27. maj 2007, 08:21

Briher skrev:

Eller et tidstema, hvor bestemte ting først bliver tilgængelige efter et stykke tid.
Hvis man f.eks. vælger at starte sit nabolag i år 1600, vil man have middelalderagtigt tøj, møbler, vinduer, vægge o.s.v. Ingen fjernsyn, radio, bil o.l. Tiden vil så gå fremad efterhånden som man spiller og på et tidspunkt vil den pågældende ting være opfundet og dermed tilgængelig.

Og så kan man da aldrig nævne lejligheder eller individuelle penge for mange gange. :wink:

Ja se det kunne være rigtigt rigtigt fedt, så blev der lidt udfordring i at spille igen :clap:
Simsfreak så det batter

Billede
Brugeravatar
Pusserpien
Redaktør
Redaktør

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf Maximads » 27. maj 2007, 09:57

så kunne det også være fedt hvis man kunne opfinde ting som frk en eller anden maskine lige som en servo
Mvh

Maximads
Brugeravatar
Maximads
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Et sted i Jylland

Indlægaf Maximads » 6. jun 2007, 21:31

Det kunne være sjovt hvis man kunne hjælpes til at lave mad
Mvh

Maximads
Brugeravatar