3 Nye julepakker til Sims2 (2006)

Her kan i snakke om de objektpakker som EA udgiver ind imellem de normale udvidelsespakker.
Der må også snakkes om hvad i gerne vil se af nye objekter til spillet.

3 Nye julepakker til Sims2 (2006)

Indlægaf Frillen » 25. okt 2006, 16:56

Ja så sætter EA officielt deres juleoffensiv ind imod vores pengepunge, vi skal jo også malkes for nogle kroner op til julen - Alt andet ville jo ikke ligne dem :lol:

Kig på dette link(der er links videre til billeder samt video ved hver pakke)

http://thesims2.ea.com/holiday/index.php

The Sims™ 2 Holiday Edition ser ud til at være en udvidet version af sidste års julepakke samt selve Sims2 grundspillet for dem som slet ikke har Sims 2!

The Sims 2 Happy Holiday Stuff ser ud til at være det samme som ovenstående bare uden grundspillet Sims 2, altså for dem som allerede har Sims 2 men ikke sidste års julepakke!

The Sims™ 2 Happy Holiday Mini Pack ser ud til at være pakke med kun de nye ting udover sidste års julepakke(ca 20 nye ting til spillet), altså for dem som har sidste års julepakke, men gerne vil have de nye juleting!
NB! Denne pakke vil ikke kunne købes i forretninger, men kun downloades via EA download, i dette tilfælde skal man sandsynligvis være i stand til at kunne foretage elektronisk betaling via internettet(VisaDankort samt andre internationale kreditkort)

Gad vide hvor meget de kan få sig til at tage for mini-julepakken? :roll:
Senest rettet af Frillen 25. okt 2006, 20:17, rettet i alt 1 gang.
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf TuttiI » 25. okt 2006, 17:42

Tror jeg køber mini julepakken det ser nemlig spændene ud. Selvom den ser lidt kedlig ud. (:
Hejsa, kig da forbi http://www.simmomento.dk! :D
Brugeravatar
TuttiI
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Hillerød (:

Indlægaf Hejren » 25. okt 2006, 19:24

Ja ja - jeg kunne MÅSKE også finde på at investerer i mini'en - alt efter prisen. Jeg kan måske endda finde på at installere den "gamle" version igen, når vi nu kommer hen i december. :lol:

(Og sig ENDELIG ikke til EA-Games at jeg går ind for genbrug, når det drejer sig om deres spil... )
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Dads » 25. okt 2006, 20:03

Ja, gad vide hvad de tager for den mini pack. Jeg kunne skam godt tro, at den var til et par sorte penge, selvom der er så lidt :? :dontknow:

Det er da rigtig fint de laver en mini pack til os der allerede har købt den fra sidste år.
Jeg går bare og grubler og tror at de godt ville kunne finde på, at tage os ved næsen.

Vi må se :wink:
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Indlægaf Lch » 25. okt 2006, 20:49

Hm, ja.. må lighe se hvad mini'en koster inden jeg invenstere i den :?
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Sissek » 26. okt 2006, 11:18

Jeg købte den gl pakke. Da jeg geninstallerede blev den ikke installeret igen. Som I nok kan regne ud, køber jeg IKKE den nye minipakke.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf o1-Freja » 26. okt 2006, 17:07

Tror også minien er den jeg tager alt efter penge :D
Freja :D
Brugeravatar
o1-Freja
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Charlotte » 5. nov 2006, 20:28

ØV! Har ikke kreditkort!
Billede
Charlotte
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Jola » 5. nov 2006, 21:06

Køber måske den hele, altså tingene fra sidste år + de nye... Men koster den meget køber jeg bare minien :D

Synes faktisk det er meget godt at de har lavet 3 forskellige som alligevel indeholder noget af det samme. Især for dem som ikke har Sims 2 grundspillet!
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Hejren » 6. nov 2006, 14:04

Jeg har lige geninstalleret den gamle - uden problemer. Fik du en fejlmeddelelse undervejs, Sissek - eller kom der bare ikke noget ud af dine anstrengelser? (Eller rettere IND - i spillet altså?)
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv.
Hejren
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf simsekisser » 6. nov 2006, 22:26

Jeg køber den "Lille nye Pakke", jeg har den fra sidste år, men da jeg er vild med Jul, og gerne vil have alt hvad der udkommer af "Sims-Ting", håber jeg da ikke den koster alt for meget, ( det kan den da ikke :shock: ), der er jo ikke ret meget i. :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til The Sims 2 Ekstrapakker