Den er helt gal!!

Her kan i pludre om ting der rører sig i Frillerup.
Det kan være problemer eller bare motionering af snakketøjet.

Den er helt gal!!

Indlægaf egon.weber » 10. nov 2007, 22:22

Efter at have lavet et nyt område, ja, med Frillerup som midtby, så lægger den sq grundgrabsekollegiet ind på Skattely 2.
Så igen af med Frillerup, jeg kan bare ikke få det til at virke med BV!
Så i må undvære rockguden!! :vsad:
Hvad der galt med sims2, stadigvæk, ja det gad jeg sq nok vide, men meget tyder da på de bør lave en patch mere, den er stadig fyldt med sære fejl, og så bør de sq vente 5 år med en 3-udgivelse, vi skal jo ud og tjene mønt til det hele :lol:
Klaskerdanser en hilsen fra det nordfynske.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Veflinge

Re: Den er helt gal!!

Indlægaf Nephisariah » 11. nov 2007, 10:43

egon.weber skrev:Efter at have lavet et nyt område, ja, med Frillerup som midtby, så lægger den sq grundgrabsekollegiet ind på Skattely 2.
Så igen af med Frillerup, jeg kan bare ikke få det til at virke med BV!
Så i må undvære rockguden!! :vsad:

Det lyder altså underligt. Je har også lige downloadet Frillerup til min pc'er igen, efter at min mand formaterede vores pc'er, og jeg har også BV på min pc'er, og jeg har ingen "ekstra grunde" der følger med. På min pc'er ser det normalt ud.

Har du ikke mulighed i første omgang bare at slette "det medfølgende kollegie" (som ikke er en del af Frillerup), hente en ny tom grund med målene 5x6 ind fra de tomme grunde, som du normalt bruger når du skal bygge nye huse i spillet og navngive den Skattely 2 ?

Kan det ikke "redde" Frillerup fra døden på din pc'er, det er da et forsøg værd....
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf egon.weber » 11. nov 2007, 17:52

Jeg har fået installeret de fleste grunde, men der er 3 jeg ikke kan få ind på deres rette plads
1 Annbirthas stranden 1
2 Tårnet Yderbyen 17
3 Slap´A Centrum 16

Alle de andre havde jeg ikke problemer med at få placeret på deres respektive grunde. Nogle ideer om hvorfor lige de 3 ikke vil??
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Indlægaf Briher » 11. nov 2007, 18:28

Jeg kan ikke give dig en forklaring på hvorfor lige de 3 ikke kan komme på den rigtige plads.

Andre har også haft problemer med enkelte grunde uden forklaring.
Jeg har selv haft problemer med et par af grundene.
Dem har jeg så lagt på en tom plads - evt. slettet et af "højhusene" for at få plads.

Den eneste jeg ikke kunne finde en alternativ plads til var strøget, som jeg så lagde i selve 4. nabolag (mit hedder Frillerup omegn)
På den måde er grundene alligevel tilgængelige selv om de ikke lige ligger på den rigtige plads.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf egon.weber » 11. nov 2007, 21:06

Takker for hjælpen!
Det er lykkedes at få alle grunde placeret korrekt, ved at rokere eller flytte nabogrund og derefter sætte den tom ind igen.
Så må jeg jo se om de fremtidige byggerier kan være der, ellers må jeg finde en alternativ placering, lidt ærgerligt, da det jo gerne burde se ens ud ved os alle.
Egon
Billede
Brugeravatar
egon.weber
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Tilbage til Løs snak om Frillerup