Blive reddet fra døden..

Generel snak om spillet The Sims 2.

Indlægaf Whrester » 11. jul 2007, 09:22

sko12342 skrev:Wrester det er i the sims 2 til playstation 2 man kan få sådan en back to life ticket

Ahhh, troede at sims2 var det samme uanset hvilken konsol man brugte.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf pernille » 12. jul 2007, 14:00

Når jeg vil myrde mine simmere uden snydekoder, gør jeg også som Neph skriver: Bygger en mur udenom ham/hende. Når de falder i søvn vækker jeg dem igen, indtil de dør.
Kat07, jo man kan godt redde dem. Den simmer der skal redde den døde, skal jo bare være der når manden med leen kommer.
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Indlægaf Maximads » 12. jul 2007, 14:32

i stedet for at du hele tiden skal vække personen kan du jo bare sætte en højtaler op og så lade den være tændt
Mvh

Maximads
Brugeravatar
Maximads
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Et sted i Jylland

Indlægaf Sissek » 13. jul 2007, 15:30

Eller smide dem i svømmepølen og fjerne stigen. Det er meget effektivt.
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Briher » 13. jul 2007, 21:39

Problemet med swimmingpool metoden, er at manden med leen så står midt i poolen når han kommer for at hente den døde, og man har ikke nogen mulighed for at få den anden simmer hen til ham for at bede for den afdøde.
Så hvis simmeren skal reddes igen - så er det aldrig lykkedes mig at redde en simmer fra druknedøden. Kun fra sult og brand.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Kat07 » 14. jul 2007, 11:42

pernille skrev:Når jeg vil myrde mine simmere uden snydekoder, gør jeg også som Neph skriver: Bygger en mur udenom ham/hende. Når de falder i søvn vækker jeg dem igen, indtil de dør.
Kat07, jo man kan godt redde dem. Den simmer der skal redde den døde, skal jo bare være der når manden med leen kommer.

Nååh, ja! Jeg tænkte på at den anden simmer stod udenfor muren, for så kan den jo ikke komme derind når manden med leen kommer :). Men hvis den er derinde så kan det jo godt lade sig gøre
Knus & kolbøtter Katrine ;-)
Kat07
Nysgerrig teenage sim
Nysgerrig teenage sim

Indlægaf Nephisariah » 14. jul 2007, 12:00

Kat07 skrev:
pernille skrev:Når jeg vil myrde mine simmere uden snydekoder, gør jeg også som Neph skriver: Bygger en mur udenom ham/hende. Når de falder i søvn vækker jeg dem igen, indtil de dør.

Nååh, ja! Jeg tænkte på at den anden simmer stod udenfor muren, for så kan den jo ikke komme derind når manden med leen kommer :). Men hvis den er derinde så kan det jo godt lade sig gøre

Prøv at sætte spillet på pause når manden med leen kommer, så se om du ikke har mulighed for at rive væggen ned ,(husk at slå pauseknappen fra, når du er klar), på den måde er det jo kun den person du ønsker død der dør, og samtidig sørg for at personen der skal redde den anden er tæt på, så han har mulighed for at blive redningsmand ... mon ikke det kan fungere??
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Sissek » 16. jul 2007, 14:52

Hvis jeg drukner en simmer er det da bestemt ikke meningen, at nogen skal komme og bede for ham/hende. Så er det fordi de skal DØ!
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf wetter » 20. jul 2007, 12:52

Jola skrev:Okay, tak det prøver jeg :wink: Men hvordan dør man så af sult gad jeg godt og vide? Den er jo helt rød nu!
du ska bare vente noget tid så er jeg rimelig sikker på at han nok ska dø
wetter
Baby sim
Baby sim

Indlægaf Jola » 27. jul 2007, 15:22

Hehe, tak for en masse gode råd, jeg har desværre ikke kunnet være på før nu fordi jeg har været på ferie.. Min simmermand er stadig ikke blevet reddet fra døden, fordi jeg jo heller ikke har haft tid til at spille! Det med væggen er også det jeg har prøvet på, men det tog bare mega lang tid og derfor ville jeg hellere prøve en hurtigere måde, så han heller ikke mistede hans arbejde..

Tænkte lige på om man ikke kunne lave en dør og så låse den så der kun er adgang for hende der skal redde ham?
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf Briher » 27. jul 2007, 15:36

En låst dør tror godt kan bruges, men jeg har ikke prøvet det.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Siri » 27. jul 2007, 20:43

Du kan skrive Boolprop testingCheatsEnabled true i dit nabolag, og så trække sulten helt ned i bund :wink:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Jola » 31. aug 2007, 14:02

Ja, pludselig da jeg sad og kiggede rundt, fik jeg øje på den her.. Jeg kan så sige at til sidst slap tålmodigheden op, så selvom jeg prøver at
holde mit spil så "kode-frit" som jeg nu lige kan, måtte jeg lige bruge boolprop-fidusen til at dræbe ham, og derefter redde min sim mand :wink:

En eller anden må gerne låse emnet da missionen er lykkedes :D

OK.
Hilsen Briher
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Foregående

Tilbage til The Sims 2 Generelt