Blive reddet fra døden..

Generel snak om spillet The Sims 2.

Blive reddet fra døden..

Indlægaf Jola » 1. jul 2007, 21:56

Ja altså jeg ved godt hvordan man bliver reddet fra døden, men hvilken måde er hurtigst?

Altså min simmer-mand vil rigtig gerne reddes fra døden, så derfor prøver jeg at dræbe ham (og så få hans kone til at redde ham). Men han vil ikke dø!!

Sult, Komfort, Hygiejne (han tissede på gulvet :P) og Energi er helt røde, men han dør ik! Og nu gider jeg altså snart ikke vente mere :wink: Han kom ikke på arbejde 1 dag, og han skal helst ikke miste hans arbejde.. Så hvordan dræber jeg (og redder ham) hurtigt?
Hilsen mig :D

Jeg hedder Josephine.. Hvis I lige ville vide det ;)
Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Ringsted...

Indlægaf nadia » 1. jul 2007, 23:55

Lad din mand lave mad, og drop det mens det koger. Gå lidt derfra og når der begynder at komme ild, skynder du dig at få din mand ind i ilden. Lad din kone stå og se på, og vær straks klar når manden med leen kommer. :D
see ya,

Nadia :)
Brugeravatar
nadia
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Jola » 2. jul 2007, 09:35

Okay, tak det prøver jeg :wink: Men hvordan dør man så af sult gad jeg godt og vide? Den er jo helt rød nu!

Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Chrik » 2. jul 2007, 09:42

Brug boolprop testingcheatsenabled true :)
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Jola » 2. jul 2007, 10:41

nadia skrev:Lad din mand lave mad, og drop det mens det koger. Gå lidt derfra og når der begynder at komme ild, skynder du dig at få din mand ind i ilden. Lad din kone stå og se på, og vær straks klar når manden med leen kommer. :D

Hvordan får man lige manden "ind i ilden"? Uden at hele huset brænder.. Han bliver jo ved med at løbe væk, og stå og skrige!

Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Siri » 2. jul 2007, 12:29

Vis du har seasons, kan du sætte ild til bladene om Efteråret, så gå hen til ilden. De opfatter det ikke som ildebrand før der er gået ild i dem. :wink:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Re: Blive reddet fra døden..

Indlægaf Mona Solstråle » 2. jul 2007, 15:59

Jola skrev:Ja altså jeg ved godt hvordan man bliver reddet fra døden, men hvilken måde er hurtigst?

Så hvordan dræber jeg (og redder ham) hurtigt?

Jeg får lyst til at sende dette link til dig. Bierne skulle hvis være uhyre effektive, til at aflive simmere.... om det så kan lade sig gøre at redde dem igen, ved jeg ikke. :?

http://www.pc-sims.com/smb/showthread.php?t=6158

Du skal være medlem af siden. Det er ikke lykkes mig selv, at oprette en brugerprofil, da siden ikke vil akseptere min email adresse. Måske har du bedre held. :)
Hilsen Mona Solstråle

Stadig ikke for gammel til at lege (med Sims)

Billede

http://www.thesims3.com/mypage/MonaSolstraale
Brugeravatar
Mona Solstråle
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: København

Indlægaf mia_duberg » 2. jul 2007, 16:35

har du prøvet med en swimmingpool uden stige op?
Brugeravatar
mia_duberg
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Jola » 6. jul 2007, 17:23

Siri her skrev:Vis du har seasons, kan du sætte ild til bladene om Efteråret, så gå hen til ilden. De opfatter det ikke som ildebrand før der er gået ild i dem. :wink:

Det er ikke efterår lige i øjeblikket i den familie, men ellers tak for rådet :wink:

Mona Solstråle skrev:Jeg får lyst til at sende dette link til dig. Bierne skulle hvis være uhyre effektive, til at aflive simmere.... om det så kan lade sig gøre at redde dem igen, ved jeg ikke.

http://www.pc-sims.com/smb/showthread.php?t=6158

Du skal være medlem af siden. Det er ikke lykkes mig selv, at oprette en brugerprofil, da siden ikke vil akseptere min email adresse. Måske har du bedre held.

Tak, det prøver jeg!

mia_duberg skrev:har du prøvet med en swimmingpool uden stige op?

Nej, for det synes jeg tager så lang tid..

Brugeravatar
Jola
Sim med visioner
Sim med visioner

Indlægaf Nephisariah » 7. jul 2007, 06:00

Hvad med at bygge en mur omkring den simmer du ønsker død? så løber han da ingen steder og dukan spille videre med en anden simmer...
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Kat07 » 8. jul 2007, 16:42

Nephisariah skrev:Hvad med at bygge en mur omkring den simmer du ønsker død? så løber han da ingen steder og dukan spille videre med en anden simmer...

Men så kan den anden simmer jo ikke redde ham, kan hun?
Knus & kolbøtter Katrine ;-)
Kat07
Nysgerrig teenage sim
Nysgerrig teenage sim

Indlægaf Nephisariah » 8. jul 2007, 19:09

Har lige været inde på en anden hjemmeside:

http://cheatfast.com/fastcheats/gamecube/sims_2.html

Der står følgende (oversat til dansk): "Prøve at udfordrer "manden med leen", hvis du vinder vil din simmer komme tilbage til livet igen. Du kan også købe en "Tilbage til livet"-billet (Back 2 Life-ticket) af "Manden med leen" for 100 simleoner. (Men så vidt jeg kan se skal din simmer være død for at kunne det (har ikke selv erfang med sidstnævnte)
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Missdam » 8. jul 2007, 20:15

Hvis du (Ude i Nabolaget) skriver koden BoolProp TestingCheatSenAbled true (Det er ikke nødvendigt med Store bogstaver, det gør det bare mere overskueligt), og så går ind på din familie og gør sult måleren HELT rød, så plejer Han at dø med det samme.

Du bør så gå ud og slå koden fra igen (False istedet for True), fordi der kan ske underlige ting for nogen, men jeg spiller selv næsten altid med den, uden der sker noget. Håber du forstår :D
And She's Back In Business, Dude(;
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hjørring - Nordjylland

Indlægaf Whrester » 9. jul 2007, 09:28

Nephisariah skrev:Har lige været inde på en anden hjemmeside:

http://cheatfast.com/fastcheats/gamecube/sims_2.html

Der står følgende (oversat til dansk): "Prøve at udfordrer "manden med leen", hvis du vinder vil din simmer komme tilbage til livet igen. Du kan også købe en "Tilbage til livet"-billet (Back 2 Life-ticket) af "Manden med leen" for 100 simleoner. (Men så vidt jeg kan se skal din simmer være død for at kunne det (har ikke selv erfang med sidstnævnte)

Jeg har nu aldrig hørt om den 'back 2 life'-ticket, jeg ved bare at man kan få sådan en speciel telefon, hvor man kan ringe til ham, og byde på hvor meget man kan give for at få sin afdøde tilbage.
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf sko12342 » 10. jul 2007, 22:05

Wrester det er i the sims 2 til playstation 2 man kan få sådan en back to life ticket
Sko12342 også kendt som den der blev glemt på sin fødselsdag.
Brugeravatar
sko12342
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Et eller andet sted

Næste

Tilbage til The Sims 2 Generelt