Ballerina og "Punker-drenge-tøj" søges !?

Generel snak om spillet The Sims 2.

Ballerina og "Punker-drenge-tøj" søges !?

Indlægaf Missdam » 4. apr 2007, 18:14

Jaah, der er jo en helt masse der laver film, og jeg vil også prøve (Jeg lover ikke det bli'r til noget, jeg har nemt ved at opgive), og jeg mangler lidt downloads, som jeg håber i har set, og som i kan give mig et link til! :D
Jeg mangler:

Ballerina tøj (pige)
Punker/skater tøj (dreng)

- Og måske lidt mere, som jeg vil skrive senere, hvis jeg finder noget jeg mangler.

Og så er der de der Hacks. Jeg vil gerne have lidt at vide om, hvordan man bruger dem, hvad de gør og om der er ulemper ved dem, da jeg måske skal bruge nogle (f.eks nogen så man kan lave ballet (hvis det findes))

Håber nogen kan hjælpe mig!
Knus MissDam
And She's Back In Business, Dude(;
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hjørring - Nordjylland

Indlægaf Briher » 4. apr 2007, 20:19

Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Missdam » 4. apr 2007, 22:44

Briher skrev:Der er forskelligt ballet tøj her http://forums.modthesims2.com/quicksear ... tag=Ballet

Tak
Er der ikke nogen der f.eks har nogle Hængerøvs-/baggy bukser til teenager-drenge?
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Missdam » 27. apr 2007, 22:48

Briher skrev:Der er forskelligt ballet tøj her http://forums.modthesims2.com/quicksear ... tag=Ballet

Jaja, jeg ved godt jeg har taget hul på et gammelt emne, men jeg bliver nødt til at spørge: Altså jeg har hørt noget om at man bare skal pakke 'de der filer' ud, men da jeg gjorde, fik jeg i stedet et sæt (grimt) vintertøj til voksne, istedet for noget ballarina tøj til teenagere?
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Briher » 28. apr 2007, 00:30

Nu er der jo mange filer på det link, jeg gav dig.
Kan du fortælle hvad det er du har downloadet ?
Så vil det være nemmere at se hvad "de der filer" er for nogen.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Elisabeth » 28. apr 2007, 08:58

Har det noget og gørrer med at der er meshen du har glemt? :roll: :wink:
Qnuz ElisBillede

- Nogen gange er jeg en anelse... Jaa ... Bimelim?? Billede
- I'm me do you have a problem?!
Brugeravatar
Elisabeth
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense 0:)

Indlægaf Missdam » 28. apr 2007, 13:17

Briher skrev:Nu er der jo mange filer på det link, jeg gav dig.
Kan du fortælle hvad det er du har downloadet ?
Så vil det være nemmere at se hvad "de der filer" er for nogen.

Briher: Altså det er den nederste der hedder: Sussi's Bodyshape Project: Bodyshape ballerina + champagne texture

Elisabeth skrev:Har det noget og gørrer med at der er meshen du har glemt?

Elisabeth: Hvad er en mesh :oops:
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Nephisariah » 28. apr 2007, 15:27

Elisabeth skrev:: Hvad er en mesh :oops:

Meshen er formen/skabelonen til tøjet, møblerne, håret m.m. i "The Sims".

Når du køber spillet er der nogle forskellige ting som EA (dem der har lavet "The Sims) allerede har lagt ind, de indeholder det vi andre kan kalder "Maxis-lavede objekter". MEN der er også forskellige andre hjemmesider bl.a. Sims2You, hvor du kan downloade forskellige ting, som ikke er i det oprindelige spil. Her på siden er det blandt andet tagrender, dåsemad, flag samt en masse andre ting, hvor Frillen har være inde en af de oprindelige "mesh" som EA har lavet og ændret dem, så han han lave noget andet end det der oprindelig var lavet fra EA's side. Det vil sige han så har lavet en "ny Mesh" (skabelon), som vi andre hvis vi gerne vil downlade det han har lavet den nye mesh til også er nødt til at downloade hvis vi vil have den til at fungere i vores spil.

Det vil med andre ord sige har du ikke downloadet den mesh/skabelon/form der høre til det du har downlodet vil det pågældende bare blive vist, som det oprindeligt så ud inden f.eks. begyndte at "rode" med den pågældende skabelon.

Derfor er det om at sikre sig, at man ved hvor meshen skal downloades fra, så man kan hente den, forstået således at hvis nu du f.eks. har set en rigtig "prinsessekjole", med pufærmer og stor kjolevidde som f.eks. Askepot's, således at man har meshen/skabelonen så det er den kjole du har set inde på en hjemmeside, som du også kan give din sims på når hun skal til bal på slottet.

Håber det gav menning ellers må du skrive igen!!

KnazZZ
Nephisariah :wink:
KnazZZ
Billede
Brugeravatar
Nephisariah
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Randers

Indlægaf Briher » 28. apr 2007, 15:39

Missdam

Jeg har checket det du vil downloade. Men det er til voksne - ikke til teenagere.
Du skal downloade begge de filer, der er nederst på siden. Bodyballerina.zip og MESH Ballerina.zip før det virker.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Indlægaf Missdam » 29. apr 2007, 20:29

Nephisariah skrev:
Elisabeth skrev:: Hvad er en mesh :oops:

Meshen er formen/skabelonen til tøjet, møblerne, håret m.m. i "The Sims".

Når du køber spillet er der nogle forskellige ting som EA (dem der har lavet "The Sims) allerede har lagt ind, de indeholder det vi andre kan kalder "Maxis-lavede objekter". MEN der er også forskellige andre hjemmesider bl.a. Sims2You, hvor du kan downloade forskellige ting, som ikke er i det oprindelige spil. Her på siden er det blandt andet tagrender, dåsemad, flag samt en masse andre ting, hvor Frillen har være inde en af de oprindelige "mesh" som EA har lavet og ændret dem, så han han lave noget andet end det der oprindelig var lavet fra EA's side. Det vil sige han så har lavet en "ny Mesh" (skabelon), som vi andre hvis vi gerne vil downlade det han har lavet den nye mesh til også er nødt til at downloade hvis vi vil have den til at fungere i vores spil.

Det vil med andre ord sige har du ikke downloadet den mesh/skabelon/form der høre til det du har downlodet vil det pågældende bare blive vist, som det oprindeligt så ud inden f.eks. begyndte at "rode" med den pågældende skabelon.

Derfor er det om at sikre sig, at man ved hvor meshen skal downloades fra, så man kan hente den, forstået således at hvis nu du f.eks. har set en rigtig "prinsessekjole", med pufærmer og stor kjolevidde som f.eks. Askepot's, således at man har meshen/skabelonen så det er den kjole du har set inde på en hjemmeside, som du også kan give din sims på når hun skal til bal på slottet.

Håber det gav menning ellers må du skrive igen!!

KnazZZ
Nephisariah :wink:

Jeg læste det under fuld forståelse :wink: , så mange taak!
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Missdam » 29. apr 2007, 20:30

Briher skrev:Missdam

Jeg har checket det du vil downloade. Men det er til voksne - ikke til teenagere.
Du skal downloade begge de filer, der er nederst på siden. Bodyballerina.zip og MESH Ballerina.zip før det virker.

Havde glemt meshen :oops: ! Så tak, har ikke lige haft tid til at gå på the sims, men håber at det virker nu :D
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Re: Ballerina og "Punker-drenge-tøj" søges !?

Indlægaf pernille » 29. apr 2007, 22:51

Missdam skrev:Og så er der de der Hacks. Jeg vil gerne have lidt at vide om, hvordan man bruger dem, hvad de gør og om der er ulemper ved dem, da jeg måske skal bruge nogle (f.eks nogen så man kan lave ballet (hvis det findes))

Knus MissDam

Dem har jeg en masse af i mit spil, og har aldrig haft nogen problemer med dem. De er nærmest "et must" når man laver video. Lige præcis ballet har jeg aldrig set, men der er et par uskadelige malerier her http://www.modthesims2.com/download.php ... showType=2 De er rigtig gode at have. De skal bare sættes op på væggen som alle andre billeder. Der står på begge sider hvordan man bruger dem. Hvis du får brug for hjælp, vil jeg gerne hjælpe dig :) God arbejdslyst :goodluck:
Brugeravatar
pernille
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Glamsbjerg

Re: Ballerina og "Punker-drenge-tøj" søges !?

Indlægaf Missdam » 30. apr 2007, 13:50

pernille skrev:
Missdam skrev:Og så er der de der Hacks. Jeg vil gerne have lidt at vide om, hvordan man bruger dem, hvad de gør og om der er ulemper ved dem, da jeg måske skal bruge nogle (f.eks nogen så man kan lave ballet (hvis det findes))

Knus MissDam

Dem har jeg en masse af i mit spil, og har aldrig haft nogen problemer med dem. De er nærmest "et must" når man laver video. Lige præcis ballet har jeg aldrig set, men der er et par uskadelige malerier her http://www.modthesims2.com/download.php ... showType=2 De er rigtig gode at have. De skal bare sættes op på væggen som alle andre billeder. Der står på begge sider hvordan man bruger dem. Hvis du får brug for hjælp, vil jeg gerne hjælpe dig :) God arbejdslyst :goodluck:

Tak!
Brugeravatar
Missdam
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Missdam » 30. apr 2007, 13:51

Og Wholle, AnnBirtha eller Briher - I låser bare emnet så lystigt i vil :P

Jamen så er det hermed låst
wholle