Bil-Forretning?

Her kan i diskutere den 3. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 2. Marts 2006.

Bil-Forretning?

Indlægaf simsekisser » 15. mar 2006, 18:38

Jeg vil godt vide om nogen af jer har prøvet at lave en "Aouto-Forhandler"?, jeg har bygget en Forretning, og havde tænkt mig at det skulle være en sådan, men men ikke om man kan få fat i nogen af Bilerne? er det ikke sådan en "Bil-Udstiller" der er fulgt med OFB? hvis det er det så virker det fuldstændigt tåbeligt hvis man ikke kan få fat i bilerne til sin Forretning, det skal lige siges at det er en Offentlig grund jeg har bygget på, er der noget jeg skal gøre eller ikke gøre for at få "Fingre" i bilerne? :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf wholle » 15. mar 2006, 18:50

Jamen du skal bare ind i køb -> Overflader -> Diverse
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf Liea » 15. mar 2006, 19:44

Hej Kisser

Jeg har lige set en offentlig grund inde på sims resource,
det er en bil forhandler, så det kan godt lade sig gøre :lol:

Huset hedder BBV Motors :wink:
Brugeravatar
Liea
Simmerbarn
Simmerbarn

Indlægaf Annbirtha » 15. mar 2006, 19:53

Jeg tror at det er svært med en Bilforretning, for man skal have masser af kundeloyalitet for at kunne sælge dyre ting, men det er da forsøget værd. :D
Og som Wholle siger:
Jamen du skal bare ind i køb -> Overflader -> Diverse
og så køber du bare de biler du vil have, du behøver nok ikke have ansatte til at genopfylde,....prøv at starte med bare to biler og se hvordan det går. :D En anden god idé vil nok være at sætte priserne til middel, men igen det kommer an på din kunde loyalitet, så jo lavere den er jo billigere skal priserne være for at stige opad, og senere kan man så sætte priserne op.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf simsekisser » 15. mar 2006, 22:52

Hej Allesammen!

Mange tak for jeres svar, men jeg har været alle mapper igennem, og jeg kan simpelthen ikke få fat på de biler???????, jeg fatter det ikke, når jeg går ind på en Hjemmeforretning, kan jeg godt få bilerne men ikke den der udstillings-genstand, og omvendt når jeg er på en Offentlig-grund, men det kunne være jeg skulle hente den på Sims-Resourse, og så se hvad der sker. :lol: , men tak for jeres hjælp.

Kisser :wink:
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf simsekisser » 15. mar 2006, 23:01

PS. Wholle!
Jeg glemte at spørge dig om, hvad du mener med "Overflader"? jeg har været i alle mapper og under diverse, men ingen biler? :shock:

Kisser :lol:
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf wholle » 15. mar 2006, 23:14

simsekisser skrev:PS. Wholle!
Jeg glemte at spørge dig om, hvad du mener med "Overflader"? jeg har været i alle mapper og under diverse, men ingen biler? :shock:

Det er den gruppe hvor der er et billede af et bord, og der er der sådan en rund udstillings stander som skal bruges til at stille de biler på som er til salg, den findes kun når man er på en offenlig grund.
Bilerne er der hvor du også finder dem når din sims skal have en.

Jeg håber at du nu kan finde ud af det, elder må du jo spørge igen.

Husk!
Der findes ingen dumme spørgsmål - kun dumme svar! :wink:
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Indlægaf simsekisser » 16. mar 2006, 11:20

Hej Wholle!

Jeg har fundet den der udstillingsmontrer, det der er mit problem er, at jeg ikke kan få fat i bilerne, jeg er inde på en offentlig grund, og den "rubrik" hvor der er en aftegning af en bil ( der hvor de plejer at være), den er "gennemsigtig" og jeg kan ikke trykke på den, så jeg kan ikke få fat på bilerne? og det fatter jeg ikke en dyt af, jeg kan sagtens "købe" biler til mine simmer (som vi plejer) men ikke få fat i dem når jeg skal bruge dem som "salg"? :shock:

Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 16. mar 2006, 11:45

Kisser eftersom bil-podiet er på en offentlig grund så skal du jo købe bilerne gennem grossist-indkøb, altså ved klikke på det der Forretningsbygge-værktøj(ligner et prismærke) så kan du købe biler til din forretning :wink:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf simsekisser » 16. mar 2006, 20:51

TUSINDE TAK Frillen, jeg var sq lige ved at blive tosset i hovdet af det :twisted:, men det der havde jeg slet ikke tænkt på :oops: , så MANGE TAK :lol:

Kisser :D
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf simsekisser » 16. mar 2006, 21:48

:crymadly: Frillen det KAN IKKE LADE SIG GØRE, :? jeg har købt en offentlig grund, jeg tog ind på den og ville så opkøbe Biler til min forretning, jeg trykkede på den der "grossist- Pengeseddel" (jeg har sat Bil-podiet" ude på pladsen, men JEG KAN IKKE KOMME IND TIL MINE BILER, den er simpelthen ikke til at trykke på? jeg forståe det ikke, har jeg glemt at sige ja eller nej til noget eller er det bare stykket så "ÅNDSVAGT" sammen, i mit spil er det altså umuligt at lave en Aouto-Forretning" jeg har forresten hentet den på Sims-Resourse, men der er ingen biler på grunden????????? kun på billedet, HJÆLP :?

Kisser :?
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 16. mar 2006, 22:00

Hmm det forstår jeg ikk lige Kisser :?
Jeg har ikk selv afprøvet det endnu, men jeg ved at det burde kunne lade sig gøre, for dem som har gjort det, siger at det er sådan det skal gøres, måske Annbirtha har et tip til hvordan det skal gøres, hun har jo primaguiden :wink:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf simsekisser » 16. mar 2006, 22:05

UNDSKYLD UNDSKYLD FRILLEN :oops: jeg har fundet ud af det og det virker nu, det var mig der var en klovn, jeg skulle jo markerer det "GULT" (jeg idiot) men det virker fint nu så MANGE TAK :oops:

Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Frillen » 17. mar 2006, 00:20

Ha ha ha Kisser :lol:
Jamen det vigtigste er jo at det virker :wink:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Annbirtha » 17. mar 2006, 14:40

Så yderligere hjælp fra mig er overflødig, godt at du fik det til at virke Kisser, du var jo lige ved at skulle have fat i Spykologen der :laughing2:
Dyt dyt.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Tilbage til The Sims 2: Open for Business