OFB - en skuffelse

Her kan i diskutere den 3. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 2. Marts 2006.

OFB - en skuffelse

Indlægaf Chrille » 3. mar 2006, 13:48

Jeg har læst at mange på sims.dk syntes at OFB er en stor skuffelse :shock:
Hvad syntes i :?:
Tak for alt allesammen!:).
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Amager ;)

Indlægaf kervern » 3. mar 2006, 15:25

Indtil videre syntes jeg også, men har kun udforsket en minimal del af spillet...
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf Søren » 3. mar 2006, 15:44

Selv om jeg desværre ikke har fået spillet endnu :icon_cry2:
Så har jeg da læst lidt om det:
Der er mange der bliver skuffet ved første øjekast, det er fordi de ikke synes der er særlig mange nye møbler og tøj med. Men når så de åbner en butik og finder ud af hvordan man skal køre den, så synes de det er rigtig godt :wink:
Venlig hilsen
Søren
Brugeravatar
Søren
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Frillen » 3. mar 2006, 18:35

Efter min mening er det helt klart den absolut bedste udvidelsespakke til sims 2, og jeg mener at de får svært ved at overgå den :D
selvfølgelig er der en del fejl i den og de vil selvfølgelig blive rettet nøjagtigt ligesom med de andre pakker.

Set udfra et byggemæssigt synspunkt så er der utroligt mange nye og nyttige værktøjer i denne pakke.
Desuden så indeholder pakken en næsten helt tycoon-agtig spiloplevelse ved at drive en butik, jeg synes det er forbandet skægt og svært :lol:

Ser man derimod på pakken som en samling af møbler til at pynte sine huse op med, ja så bliver man jo nok skuffet, for der er ikk ret mange dagligdags ting at hente i OFB, men det har de heller aldrig lovet :wink:

Vi vil jo nok altid have forskellige opfattelser af hvad vi synes vil være godt, men som jeg kan læse udfra den generelle holdning til pakken i det amerikanske, så virker det mest af alt som om at folk er generelt enige om at OFB er en rigtig fed pakke.

Hvis jeg ser bort fra små irritationsmomenter og fejl, så vil jeg give OFB et kæmpe UG :2thumbsup:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Indlægaf kervern » 3. mar 2006, 21:11

Jeg har lige siddet og spillet sammen med en ven, vi åbnede en restaurant, det var herre grinern :D
Kervern

Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrille » 3. mar 2006, 23:42

kervern skrev:Indtil videre syntes jeg også, men har kun udforsket en minimal del af spillet...
Hmmm der er åbenbart delte meninger om OFB, set på det jeg ved om det (Tak Frillen din skyld jeg ved så meget om OFB)Er det i mine øjne den klart bedste EP da jeg har savnet
udfordringer så jeg vil da glæde mig til på mandag for der skal der spilles :wink:
Senest rettet af Chrille 4. mar 2006, 13:39, rettet i alt 1 gang.
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf kervern » 4. mar 2006, 10:25

Chrille, jeg havde rettet det :roll:
Kervern

Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf simsekisser » 4. mar 2006, 15:31

Jeg syntes det er "Herre Fedt" der er så mange "Udfordringer i det, endelig kan de andet end bare at føde børn og blive forfremmet, nu kan de jo være "selvstændige" de kan være Arbejdsgiver" jeg håber at man kan lade Forretningen gå i arv til ungerne, men det skal da bare prøves af, jeg er vildt begrejstret, tænk på de nye "Bygge-muligheder" det lever helt op til mine forventninger, den "Udvidelses.pakke" der skuffede mig, var "Uni" :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Hej

Indlægaf Chrik » 5. mar 2006, 13:49

men der da en fejl jeg kan ikke slette markiserne! :vsad:
Chrik is back! (Oh no!)
Brugeravatar
Chrik
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Sissek » 5. mar 2006, 15:04

Jeg er bestemt ikke skuffet over OFB. Det er dejligt at få en ny udfordring. Med hensyn til møbler er det som altid en skuffelse. Pyt, man kan jo hente så mange fine ting på nettet. Foreløbig er jeg ikke nået så langt, det er ikke nemt det her. OG det skal det jo heller ikke være, så var der jo ingen udfordring. :lol:
Knus SisseK
Brugeravatar
Sissek
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Jyderup

Indlægaf Lch » 5. mar 2006, 16:56

klart den bedste pakke indtil videre.. udfordringen er der og det har mange jo ventet på (inkl. mig ;D)
*Indsæt genial tekst her*
Brugeravatar
Lch
Opdagelses-sim
Opdagelses-sim

Geografisk sted: Skovlunde

Indlægaf Chrille » 6. mar 2006, 17:31

Lch skrev:klart den bedste pakke indtil videre.. udfordringen er der og det har mange jo ventet på (inkl. mig ;D)
Ja det er også noget jeg VENTER PÅ MEN POSTDANMARK KAN IKKE FINDE UD AF AT LEVERE ENS TING TIL TIDEN :crymadly: :rant2: SÅ JEG HAR DESVÆRRE IKKE OFB :swearing: ENDNU MEN JEG FÅR DET VIST I MORGEN :jumpingjack:(ER IKKE SIKKER)
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf kervern » 6. mar 2006, 17:39

Jeg vil ikke kritisere dig Chrille, men du bruger meget ofte den der enorme skrift når det ikke er "nødvendigt". Eller lige nu er det :wink:
Kervern

Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Chrille » 6. mar 2006, 17:41

kervern skrev:Jeg vil ikke kritisere dig Chrille, men du bruger meget ofte den der enorme skrift når det ikke er "nødvendigt". Eller lige nu er det :wink:
Jeg kan godt forstå det, og når jeg skriver enormt er det fordi jeg er skidesur :? og det er jeg så i dag pga OFB endnu ikke er kommet, havde glædet mig så meget snøft snøft :vsad:
Mvh. Chrille
Chrille
Karriere-sim
Karriere-sim

Indlægaf Briher » 6. mar 2006, 18:03

Jeg kan godt forstå at det er træls at vente - og vente - og vente - mens alle de andre er kommet godt i gang. Kisser og jeg prøvede det med Nightlife, som vi havde vundet, men vores gevinst lod også vente på sig. Pakken kom da også langt om længe - med snail-mail. :wink:

Et gammelt ordsprog siger at tålmodighed er en dyd, og mange gange i livet er man nødt til at væbne sig med tålmodighed, for der er ikke noget man selv kan gøre ved det, eller andre for den sags skyld. :(
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Næste

Tilbage til The Sims 2: Open for Business