Så er Open for business officielt!

Her kan i diskutere den 3. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 2. Marts 2006.

Så er Open for business officielt!

Indlægaf Frillen » 9. dec 2005, 15:45

Ja så har EA offentliggjort at Open for Business bliver den næste udvidelsespakke :D
Nedenunder har jeg lavet en dansk oversættelse af deres information om udvidelsespakken, som i også kan finde på EA's officielle side her:
http://thesims2.ea.com/about/ep3_index.php

Dine Sims bliver forretningsfolk!

Nu kan dine simmere lave deres egen forretning. De kan selv designe deres egen tøjbutik, skønhedssalon, blomsterbutik, HiFi & Elektronik forretning, store restaurationskæder eller næsten enhver anden tænkelig type forretning. Anset folk som din forretning vokser og sæt dygtige folk til at lave legetøj, passe kasseapperat, lave blomsteropsatser, sørge for marketing eller lave robotter. Men hold øje med dovne ansatte og vær klar til at fyre dem på stedet.Udvikls dine simmeres talenter til det som din forretning har brug for, lige fra altmuligmænd til håndværkere.
    Vil de bygge et solidt forretnings imperium eller blive sære opfindere og designe det næste store hit?

• Lav butikker som går godt:
    Åben butikker som sælger næsten alt lige fra tøj til elektronik eller tøj til blomster, bagværk, robotter og meget mere. Tilpas forretningens type til det du har lyst til, udseende og priser, ansæt dygtige sælgere og ansæt ledere til at passe forretningen, når din sim ikke er til stede. Se din virksomhed vokse fra en lille forretning til et succesfuldt forretningsimperium.
  • Vær chefen:
    Oplær dine ansatte, forfrem de dygtigste og fyr de andre. Servicér alle typer kunder, lige fra tilfældige til loyale kunder.
    Rod med dine simmere og klæd dem ud i vanvittige mascot-kostumer som f.eks. Riddertøj, Ninjatøj, gorillatøj og meget mere. Beløn dine ansatte for at fremme moralen, men hold øje med dovne ansatte og vær klar til at fyre dem uden tøven!
  • Lær fiduserne til god handel:
    Kunden har altid ret. Udvikl dine simmeres salgstalenter og beslut om dine ansatte skal køre med faste varepriser eller prutte om prisen for at afslutte en handel. Vind en Dygtigste-Forretningsmand belønning for at etablere et godt omdømme. Vil dine simmeres virksomheder tjene flere penge på discountvarer eller luxusvarer til høje priser?
  • Omsæt talent til kontanter:
    Lav blomster-opsatser, legetøj og udvikl robotter til at fange tyve i hjemmene eller til at holde forretningen ren(rengøringskone). Udvikl mesterligt dygtige simmere til at lave de mest efterspurgte og dyreste varer. Nøjes med en ny-udlært håndværker og spyt børne legeklodser eller fejlfyldte legetøjsrobotter ud på stribe. Bare sørg for at få penge i kassen.
  • Flere end 125 nye objekter:
    Find de nødvendige ting til din forretning, varehylder, montre med mere, stole til skønhedssalonen, en legetøjs arbejdsbænk, et blomsterbindingsbord, kasseapparater og mere. Giv din butik atmosfære med markiser og elevatorer for at gøre det nemmere at komme rundt eller matchende forretningsuniformer til alle dine ansatte.
    Med alle de nye objekter vil det aldrig mere blive kedeligt at lave en virksomhed!

Billeder:
PS. Billederne ligger på EA's hjemmeside og der kan derfor være problemer ind imellem med at få billederne vist!
Billede
Billede
Billede
Billede

Her er der et link til officielle videoer fra udvidelsespakken:

http://thesims2.ea.com/about/ep3_videos.php

Ja, jeg kan kun sige at tiden indtil marts 2006, kun kan gå for langsomt :lol:
NB: Alle Sims2You downloads fungerer 112% sammen med andesteg og risengrød
Min EA Sims2-side: http://thesims2.ea.com/mysimpage/mysimp ... _id=126444

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Hjørring

Re: Så er Open for business officielt!

Indlægaf wholle » 9. dec 2005, 17:46

Frillen skrev:Ja så har EA offentliggjort at Open for Business bliver den næste udvidelsespakke :D

Tak for oplysningen! :D

Hvis man gerne vil se de 2 videoer om spillet, men ikke vil vente på at Ea's langsomme amerikanske server så findes de også her: http://www.sims2.dk/products.view.asp?id=33&page=4
Samme sted kan der også findes omtale af spillet, men den har Frillen jo givet os. :D
Brugeravatar
wholle
Co-Admin
Co-Admin

Geografisk sted: Her!

Re: Så er Open for business officielt!

Indlægaf albert » 10. dec 2005, 14:25

uper glæder mig allerrede!!! :lol: :lol:
Nu er sommeren kommet vi skal ud på mark og sti,
synge sang rundt om bålet og sove i det fri,
vi er seje, vi er rå, det er os der er de blå,
det er derfor vi har uniformen på.!

Profil billedet er venligs udlånt af Hay fra sims2-fun.dk
Brugeravatar
albert
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: aalborg

Indlægaf Frillen » 10. dec 2005, 14:45

Yup jeg glæder mig også meget :D
Ja wholle, jeg kan se at Sims2.dk også allerede har fået oversat præsentationsteksten, det ligner dem ikke at være så hurtige, tingene plejer jo først at komme på flere dage efter at det er offentligtgjort, men det er da positivt at de er blevet hurtigere :D
Selvom deres oversættelse ikke er identisk med min, så er det generelt det samme som står begge steder.
Dog har de valgt ikke at oversætte ordet Pet blocks, det kan rent faktisk betyde 2 ting, det kan enten være klodser á la Duplo eller noget til dyr, men jeg tror ikk at EA har tænkt på dyr, da de brugte ordet, men mange på EA tror at der kommer kæledyr i denne udvidelsespakke.
Det tror jeg umiddelbart ikke der gør :D

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf Annbirtha » 10. dec 2005, 15:34

Hvor fedt, endelig får vi elevatorer, de er vist længe ventede.
Videoen er ret sjov, men derfor syntes jeg nok at det var lidt synd for hende der solgte saftevand .... sådan en Lømmel ... :laughing5:
Nej hvor jeg glæder mig til den kommer.
Brugeravatar
Annbirtha
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Ålborg

Indlægaf simsekisser » 11. dec 2005, 13:44

Juuuuuuuu huuuuuuuuuuuuuuuu men er der ikke frygtelig LANG TID til Marts? :lol:

Kisser
Brugeravatar
simsekisser
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Frillen » 11. dec 2005, 15:38

Jo, puha Kisser, marts er meeeget langt ude i fremtiden :sleeping: sådan føles det i hvert fald :lol:

Billede
Brugeravatar
Frillen
Administrator
Administrator

Indlægaf kervern » 11. dec 2005, 18:19

Det lyder som sagt mega fedt! :D
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Indlægaf Franner » 12. dec 2005, 08:33

Ej hvor fedt, havde slet ikke regnet med at det så godt ud, :D
My simpage, tryk på WWW-knappen

Billede
Billede
Brugeravatar
Franner
Sim med visioner
Sim med visioner

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Dads » 12. dec 2005, 15:25

Mange tak for informationen Frillen :D

Det lyder da bare super. Jeg tror at denne pakke vil blive rigtig sjov :D
Billede<- EA Sim Side.
Brugeravatar
Dads
Filosofisk sim
Filosofisk sim

Geografisk sted: Sydfyn

Jeg GLÆDER mig!

Indlægaf SilverWind » 17. dec 2005, 15:16

...som et lille barn! Det er vildt fedt at EA hele tiden finder på nye, bedre og sjovere The Sims 2 spil! Men det ville nu også være rart at kunne få kæledyr igen...nå, vi må da håbe at det kommer på et tidspunkt, ikke?
Brugeravatar
SilverWind
Baby sim
Baby sim

Geografisk sted: Et sted på Sjælland

Indlægaf kervern » 17. dec 2005, 18:33

Ja :D (Der var du :D )
Kervern

Lige børn leger bedst, men de skæve har det sjovest! (Rune T. Kidde)
Brugeravatar
kervern
Karriere-sim
Karriere-sim

Geografisk sted: Københavns amt

Tilbage til The Sims 2: Open for Business