Hvad laver du at hjemmeforretninger

Her kan i diskutere den 3. udvidelsespakke til The Sims 2, som udkom den 2. Marts 2006.

Hvad er din fortrukne

Hvor mand kan købe forskellig ting
10
48%
Frisør
5
24%
Besøg sted
1
5%
Resturang
4
19%
Eller andet (Skriv som indlæg)
1
5%

Afgivne stemmer : 21

Hvad laver du at hjemmeforretninger

Indlægaf Mikael » 19. jan 2008, 19:43

Som emnet hedder
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Geografisk sted: Hvidovre

Re: Hvad laver du at hjemmeforretninger

Indlægaf Briher » 19. jan 2008, 20:17

Jeg benytter oftest hjemmeforretninger til at sælge hjemmelavede ting. Legetøj, robotter, blomster, malerier.
F.eks. har jeg en plantesimmer familie, som dyrker frugt og grønt samt laver blomsterbuketter. De er 5 og skifte til at passe have, lave blomsterbuketter, sælge varer o.s.v. De kan jo arbejde næsten i døgndrift når de har en sollampe over blomsterstationen samt en automatisk havevander, som rammer dem når de luger eller taler med planterne.
Deres afgrøder sælger de så i hjemmebutikken - Den butik tjener godt.

Jeg har da også et par hjemmesaloner - de går bare ikke ret godt. Af en eller anden grund, er det endnu ikke lykkedes ejerne at få noget som helst talentskilt i kosmetologi. I den ene af salonerne har ejeren gratis "klippet" temmelig mange kunder - uden at få et eneste talentskilt.
Hilsen Briher
Briher
Moderator
Moderator

Geografisk sted: Århus

Indlægaf Mikael » 19. jan 2008, 22:59

Hihi jeg klipper kun gratis når jeg har lavet en fejl med en kunde
Dette medlem er ikke længere aktivt efter eget ønske, og kan derfor ikke svare på indlæg, private beskeder mv
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Whrester » 21. jan 2008, 19:24

Laver som regel hjemmeforetninger af den banale grund at det er nemmest :lol:

At lave hjemmeforetninger er også en nem og ærlig måde at tjene hurtige penge på i spillet. Meget hurtigere end at skulle til at arbejde, med mindre man altså har været på uni :P
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Siri » 21. jan 2008, 19:30

Jeg synes det er nemmest at have en restruran, fordi det er det bare. Jeg kan ikke frisør salon og jeg er også dårlig til at sælge ting, fordi ingen gider at købe noget :vsad:
Siri :mrgreen:
Brugeravatar
Siri
Orakel sim
Orakel sim

Geografisk sted: københavn, vanløse

Indlægaf Mikael » 21. jan 2008, 20:37

Siri skrev:Jeg synes det er nemmest at have en restruran, fordi det er det bare. Jeg kan ikke frisør salon og jeg er også dårlig til at sælge ting, fordi ingen gider at købe noget :vsad:
Hihi så du er præcist modsat som mig jeg sarge sægle ting fordi det er sjovest men frisør er nemmest
Brugeravatar
Mikael
Fremadrettet sim
Fremadrettet sim

Indlægaf Cyberkim54 » 23. jan 2008, 13:40

Jeg kan lide at sælge ting og frisør med makeup er også noget, fordi så kan jeg lave de Simmere om jeg ikke spiller med osv.
Jeg har lige lavet et lille Disko. Kun DJ og stor bar. toilet med bad til kvinde/mand.
maden kan grilles uden for.
Om den ikke ejes, kan der med fordel sættes telt op, så kan de besøgende sove der. Imens kan man så more sig over de andres danse og snak.
Ingen kaffe bar, da Simmere kun er optaget af at hente kaffe og købe mad for at spise hele tiden.
Nu er de tvungen til at underholde hianden og danse. Tror jeg vil fortsætte med at lave små grunde med en eller to ting, for at finde ud af hvad der funker bedst, da Simmere let bliver forvirret over for mange tilbud på en gang :D
Jeg har også lavet en naturgrund: grill, lille sø til fiskeri blanke toilet, bruser, telt 2. Det koster tid at være der.
En til at sælge. De fisker meget og for mange pluser. der er også frugttræer osv. Men kun for ejeren. det ser ud til at virke, men har ikke fået noget frugt derfra ennu.

Jeg går for tiden meget op i hvordan Simmerne, jeg ikke spiller med for venner og hvordan de opføre sig på offenlige grunde.
Jeg har altid spillet med fri vilje på. Men kan også være lit træls, hvis de skal opnå noget hurtigt og jeg har for mange at holde styr på. De er jo pludselig ikke altid så høflige imod kunderne :D
Brugeravatar
Cyberkim54
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Alida » 25. jan 2008, 20:38

Som Whrester skrev, så laver jeg dem fordi at de er nemmest. Gider ikke tage frem og tilbage hele tiden, også laver en offentlig rod i simmernes søvn.
The below statement is true - Teksten nedenunder er sand
The above statement is false - Teksten for oven er falsk.
Alida
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Skovlunde, men går i skole på Nørreport, så kan vel også spottes dér

Indlægaf Lille Line. » 25. jan 2008, 21:31

Whrester skrev:Laver som regel hjemmeforetninger af den banale grund at det er nemmest :lol:

At lave hjemmeforetninger er også en nem og ærlig måde at tjene hurtige penge på i spillet. Meget hurtigere end at skulle til at arbejde, med mindre man altså har været på uni :P

Må jeg spørge hvorfor det er nemmere hvis man har været på uni.
Hilsen Lille Line <3
Brugeravatar
Lille Line.
Voksen sim
Voksen sim

Indlægaf Alida » 26. jan 2008, 10:29

Det er sikkert fordi at de starter højt oppe på karriererlisten, hvis de har været på uni - Så tjener de meget, uden at du skal have arbejdet for at blive forfremmet ;)
Alida
Tumling
Tumling

Geografisk sted: Skovlunde, men går i skole på Nørreport, så kan vel også spottes dér

Indlægaf Whrester » 26. jan 2008, 11:08

Alida skrev:Det er sikkert fordi at de starter højt oppe på karriererlisten, hvis de har været på uni - Så tjener de meget, uden at du skal have arbejdet for at blive forfremmet ;)

Jeps, lige præcis derfor, bliver hurtigt utålmodig med mine simmeres karriere. :D
Brugeravatar
Whrester
Frygtløs sim
Frygtløs sim

Geografisk sted: Brørup

Indlægaf Lille Line. » 26. jan 2008, 17:42

Ahh, nu forstår jeg det bedre, kan bare ikke få mig selv til at spille på uni synes det er lidt kedeligt. Men der er måske bare mig, der er lidt i ved. :crazy:
Hilsen Lille Line <3
Brugeravatar
Lille Line.
Voksen sim
Voksen sim

Indlægaf Cessese » 26. jan 2008, 20:33

Jeg har det ikke xP :wink:
Nu, en vits:

Hvor mange skal der til at skifte en pære?
10
Den ene skifter pæren, de andre laver maden
Brugeravatar
Cessese
Simmerbarn
Simmerbarn

Geografisk sted: Sims 2

Indlægaf Alida » 26. jan 2008, 23:15

Whrester skrev:
Alida skrev:Det er sikkert fordi at de starter højt oppe på karriererlisten, hvis de har været på uni - Så tjener de meget, uden at du skal have arbejdet for at blive forfremmet ;)

Jeps, lige præcis derfor, bliver hurtigt utålmodig med mine simmeres karriere. :D

Haha, så er vi to :P
- Bliver dog også typisk ret træt af Uni..
Alida
Tumling
Tumling

Tilbage til The Sims 2: Open for Business